Let’s wash this house..

Du verden! Det er visst en husmor i meg også.. Joda jeg lager mat, men vasking.. Det er jeg ikke spesielt begeistret for. Ikke rydding heller, så nå må jeg få lov til å gi meg selv en stor klapp på skuldra! Det er riktig nok stort sett bare mine klær som ligger og flyter på alle gulv, men jeg følte meg likevel rimelig flink da siste bukse var tredd på buksehengeren og siste genser på kleshengeren. To timer tok det å brette et halvt tonn med klær! Hvor får jeg alt fra egentlig? Det er og forblir et mysterium.

Jaja! Nå har jeg ihvertfall fortjent en god og varm kopp kakao! Jonas kom akkurat hjem fra et besøk på legevakten. Han får så vondt når han hoster, at han trodde han hadde fått en brist i et ribbein. Heldigvis tok han feil! Han har bare et kraftigere virus som forhåpentligvis kan reddes ved hjelp av litt sterk hostesaft. Hostesaften er i hus så nå blir vi nok begge friske i en fei.

Bortsett fra å være husmor i to timer, har jeg denne onsdagen knipset over 1000 bilder til helgens blogginnlegg. Viktig å være litt i forveien i tilfelle tiden ikke skulle strekke til med to jobber, møter og andre spennende planer! Nå må det bare noen timer med redigering og skriving til! Heldigvis har jeg hele kvelden på meg, og heldigvis er det hele bare moro å holde på med. <3

Jeg har forresten helt glemt å fortelle dere om den hyggelige jentekvelden som Kristine og jeg hadde i går kveld! Det ble som spådd en latterfull kveld. Er det noe jeg digger ved den jenta så er det humoren. Vi har verdens mest interne humor og ler så vi griner av de dummeste ting. Som gullkornet under foreksempel… 

Kristine: Jeg skjønner ikke hvordan folk finner motivasjon i tvprogram som slankekrigen..
Marthe: Ikke jeg heller! Vet du hva jeg gjør når jeg ser på Victoria’s Secret show?
Kristine: Nei? 
Marthe: Jeg tar en bolle!

Jeg kan da ikke være den eneste på denne jord som føler på sulten som disse menneskene må ha når de følger et kosthold bestående av grønne salatblad og rugsprø knekkebrød? Jeg blir rett og slett skrubbsulten av å se på slike program!

Men det er nå meg! Hehe. Er det flere som har vært flittige husmødre denne onsdagen?

33 kommentarer

Siste innlegg