Inspirasjon: Negldesign

God morgen alle sammen! Har dere det bra? Jeg håper formen deres er litt bedre enn min. Hoho! I dag våknet nemlig av en pipelyd som kom fra mitt eget bryst. Den snikende halsbetennelsen ser ut til å ha beveget seg ned mot lungene i løpet av natten. Fysj! Håper bare det går raskt over. Jeg skal ihvertfall ta i bruk flere av “bli frisk-tipsene” som Jonas og jeg fikk fra dere herlige lesere i går! Dere er alltid så gode og hjelpsomme. Tusen takk! <3 Det blir nok en rolig onsdag på meg i dag, med blogging og litt mer blogging såklart. Tenkte jeg kunne starte med å dele noen inspirasjonsbilder med dere! Jeg booket meg en ny time hos Anita på Minste Auds i går, og fredag er det på med nye, lekre negler igjen! Gleder meg halvt ihjel til å føle meg fingerfin og feminin igjen. Det er to ting jeg er superfan av på neglfronten om dagen og det er 1. Stiletto nails. Eller lange, spisse Rihannanegler som jeg liker å kalle dem. Jeg digger dette negldesignet, så er det noe jeg skal ha så er det stiletto nails. 2. Pastellfarger. Det er vår og en av vårens største trender er pastellfarger. Hvorfor ikke videreføre trenden på neglene også? Om jeg går for fersken, pastellgul, babyblå, dus grønn eller lys, lys lilla vet jeg ikke, men det blir definitivt en av disse fargene.

Ellers vil jeg jo påstå at jeg er litt fancy av meg! Det holder ikke med gule stilettonegler foreksempel.. Nei, jeg må ha noe litt mer unikt enn det. Kanskje lar jeg en negl få bli hvit med et lite kors på? Eller kanskje jeg rett og slett skal ha et design på alle fingrene som på bildene under. Jeg får sette av noen minutter til å glane litt mer på disse bildene før jeg bestemmer meg. 

Hva synes dere jeg bør gå for? Ser dere et negldesign dere liker her? 
Det hvite nederst i midten var jo bare rålekkert! Alle bildene er tatt fra pinterest.com

18 kommentarer
    1. God bedring! 🙂
      For min del er jeg ikke noe glad i spisse negler, jeg fikser mine alltid så de blir rette! Men jeg elsker pastellfarger, spesielt nå mot sommeren 🙂

    2. Hei! <3
      Jeg synes det er kjempefint med sånne negler! Og hadde jeg fått mulighet til å dra på neglesalog for å fikse neglene mine (noe jeg har SÅ lysst til! Det virker bare så gøy å ha super fine negler) hadde jeg antakeligvis valgt enten hvite, eller pastelrosa negler med krystaller ytterst på ringefinger tuppene! Ser for meg at det hadde vært så fiiint! Kos deg på neglesalongen, så gleder jeg meg til å se! Klem <3

    3. Jeg syntes slike negler er helt forferdelig, for å være helt ærlig. Jeg forbinder det med hekser og slikt.
      Ellers er fargene og designet dritkult 🙂

    4. Så mye fine negler 🙂 vanskelig å si 🙂 du finner nokk noe det du liker 😉 God bedring <3

    5. Ååå, er ikke Rihanna verdens deiligste dame. Tenk å være så sexy, men samtidig så sofisikert! Jeg synes spisse negler er hot!

    6. Åh herregud, det er det mest grusomme jeg har sett på en stund. Men hver sin smak 😛 Av de du viser der synes jeg nr 11 var det eneste fine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg