Antrekk – 250314

FOR en nydelig dag! Fy søren. Bortsett fra en snikende halsbetennelse, kan jeg ikke finne noe å klage på denne tirsdagen. Hadde jeg ikke visst hvilken måned det var så ville jeg ha trodd at det var mai. Noe så deilig! Jonas skulle bare ha vært frisk så ville denne dagen ha vært helt perfekt. Han har vært ordentlig sår i hals og hode i noen dager nå så i natt sov jeg faktisk på sofaen for å unngå å bli smittet. Uheldigvis ser disse Jonas-basillene ut til å være fryktelig sterke. Hehe! Jaja, krysser fingrene for at basillene forsvinner like raskt som de kom for jeg har en alt for bra uke å nyte! Sunn kyllingsalat står på dagens middagsmeny og snart får jeg besøk av Kristinemor. Hun passet Bella for oss da vi var i Stavanger så nå er jeg spent på å få høre om hun har oppført seg pent. Hehe, klart hun gjorde det. Den hunden er jo bare en liten engel sendt rett fra himmelen.


Sandaler fra Zara, Skjørt fra H&M, Topp og belte fra Bikbok, Blomsterkrans fra Cubus

Likte dere bildene? Oppskriften på sunn kyllingsalat kommer senere i kveld!

37 kommentarer

Siste innlegg