One year ago..








Åh, vet dere hva? Jeg har ligget som et slask på sofaen i hele dag. Jeg har bodd i pysjbuksene og vært totalt sminkefri fra jeg sto opp klokken 11.00.  Noe SÅ deilig! Jeg er mildt sagt ikke så fornøyd med mitt naturlige ansikt at jeg har lyst til å dele det med bloggen veldig ofte, så da blir slike daffedager sjeldne! -Og veldig veldig gode. Under får dere et bildedryss av antrekkene jeg gikk i for nøyaktig et år siden. Jeg synes det er litt moro med slike oppsummeringsinnlegg! Jeg kjenner jeg savner dette lange håret en hel del.. For ikke å snakke om solen! Det må ha vært en fryd å være blogger i mars måned i fjor. Jeg ble jo skjemt bort med sol hver eneste dag! Hvor har den gjemt seg i år? Krysser fingrene for at i får en VILT varm sommer som erstatning for alle de grå dagene vi har fått så langt.

Nå, har dere nytt søndagen på samme måte? Bare nytt livet som sofagris? Så fort dere er oppdatert, skal jeg hoppe i joggedressen og besøke erstatningen for syden.. Brun og blid solsenter. Høhø! Noen minutter i varmen er alt som mangler denne søndagen. <3




Har dere et favorittantrekk fra mars 2013?
Jeg tror jeg liker best det siste jeg!

49 kommentarer
    1. Så pen du er <3 Her slapper jeg av med Harry Potter del 1 og sjokolade 🙂 Ha en fortsatt super kveld <3

    2. Det er så gøy med sånn tilbake blikk innlegg! Jeg husker igjen alle antrekkene og jeg ser forandringen din veldig. Er rart hvordan man forandrer seg på bare et år 🙂
      Jeg har brukt mesteparten av min søndag på Hotell i Oslo og Gardemoen. Er klar for avreise til Alicante og der er det masse sol heldigvis. Ikke for å misunne deg :* he he!
      Håper du har hatt en strålende dag!

    3. Hei Marthe! Slike søndager er så deilige, og min har inneholdt det samme som din – TOTAL avslapning! 🙂 Moro med tilbakeblikk på mars i fjor, og jeg liker jo alle antrekkene jeg! Hihi 🙂 Men må si antrekk 1, 2, 11 og 12 er favorittene. Du er alltid så flink til og matche klærne sammen og finne “nye” løsninger, som f. eks. blonder og skinn sammen, skjorte under genser osv. Ha en fortsatt fin søndagskveld, Marthe 🙂 Klem<3

    4. Det første og andre ble mine favoritter faktisk 🙂
      Syns du er pen uansett og tenker du neppe ser verre ut enn oss andre uten *fjes* på 🙂
      Vi hadde nok tålt det hahaha
      Deilig med sofa dager i joggis 🙂
      kose deg i kveld <3

    5. Så mange fine antrekk du hadde! Klarer ikke å velge en favoritt engang 😀 Har også slappet totalt av i dag. Søndagene krever ingenting og det er så herlig 😀

    6. Hei Marthe! Jeg har fulgt bloggen din i ett år nå, og jeg ser at du er mye ute og reiser! Har du noen gang vært i Frankrike, og isåfall hvilke steder anbefaler du? Hadde satt så pris på om du kunne svart på spørsmålet. Skal nemlig til Frankrike i sommer, men hvor er usikkert!

    7. åh, disse antrekkene husker jeg så godt!! alltid gøy med slike innlegg, du er den bloggeren som gir meg mest inspirasjon i klesveien 😀 du kledde det lange håret veldig godt, men må si jeg holder en liten knapp på den sveisen du har nå! men så kler jo du alt da.. 😉 her har dagen gått til rengjøring og klesvask (i pysjen da vel og merke), og nå blir det film og kos! ha en nydelig søndagskveld videre 😀

    8. Ååå elsker det siste! 🙂 Og jeg har det første lagret i min “Inspirasjon”-mappe på PCen med masse andre bilder av klær jeg liker. Elsker å se på antrekkene dine som inspirasjon når jeg bestiller noe nytt på nett, du har god smak!

    9. For noen herlige antrekk du ahdde på deg! og for et nydelig hår! Må si du har ENDA bedre antrekk nå. <3
      Masse klemmer fra Prinsessen.blogg. no <3

    10. Hvor der den grå buksa på antrekk nr.2 fra? den var såå fin! har lett utroolig lenge etter en sånn 🙂

    11. Når man ser masse antrekk sånn på rad så legger jeg merke til at du nesten alltid har en knekk i knærne når du poserer på antrekksbildene, litt morsomt, ditt lille særtrekk 🙂 Men jeg ser også at du ikke alltid er like heldig med det. På det bilde med den røde buksa ser hele du litt knekt ut, du står mye finere på de nederste bildene for eksempel. Bare en liten bemerkning fra min side 🙂
      Vil også kommentere at jeg elsker stilen din, du er så daredevil når det gjelder antrekk og jeg digger det 😀 Blir så inspirert! Og nummer 7 er min klare favoritt her

    12. Enig I det siste! Men likte og godt det med den orange genseren:) Veldig vakkert og gjennomført. Det er du bestandig

    13. Tror ikkje det er helt sant at du har ingen kommentarer på et innlegg så her er noe feil?
      Skrev forresten selv at eg likte best nr 1 og 2 av disse:)
      Ønsker deg en super dag -vi har SOL!

    14. ELSKER det første antrekket ditt! Det jeg liker så godt med bloggen din (utenom oppdateringer og kvalitet), er antrekksbildene dine! Du har så utrolig fin stil, og man ser at det er din stil! Den er samtidig lett å ta inspirasjon fra, for du bruker så mye “vanlige” klær og ikke masse crazy greier! Elsker det!

    15. Nydelige outfits!!! Elsker stilen din, bloggen din og deg!
      Et spørsmål: hvordan får du bildene ved siden av hverandre med så fin kant? du har alltid to bilder i bredden og det ser så fint ut!! Er det collage eller hva?
      🙂

    16. Hei Marthe!
      Jeg leser bloggen din hver dag, og bare elsker den!:D Hvilket kamera bruker du til å ta bilder?:)

    17. Erika: Heisann! Tusen takk for det. 🙂 Nei jeg laster alltid bildene mine opp i 900 pixlr og hvis jeg vil ha bildene mine ved siden av hverandre så bare halverer jeg dem ved å dra i kantene og gjøre dem halvparten så små. 🙂 Så setter jeg dem ved siden av hverandre 🙂

    18. cuskima: Jeg hadde bare ikke godkjent dem 🙂 Føler jeg må sette på godkjenning av kommentarer når jeg ikke sitter på pcen like ofte som jeg vanligvis gjør. Så får jeg helt sikkert med meg alle kommentarene som tikker inn 😀 Tusen takk Lin! Ønsker deg også en kjempefin mandag! <3

    19. Anne: Heisann! Du, jeg har faktisk vært i Paris, men det er så mange år siden at jeg ikke husker stort av det. Jeg må nok definitivt ta meg en tur igjen snarest. Det er jo kjærlighetens by! 😀

    20. Tusen tusen takk alle sammen! Jeg er glad dere likte oppsummeringsinnlegget. <3 Det kan være litt moro å se hvordan man forandrere seg bare på et år! 😀

    21. Super fine klær! Men har du egentlig hatt en videoblogg hvor du snakker før? Vet jo ikke hvordan stemme du har engang, HAHAHAH!! Uansett du er kjempe peeeem

    22. ok guri eg burde tenkt,men hadde ikkje sovet hele natten ,så ville bare si fra at noe var litt merkelig.
      hahaha jaja da vet vi det og det er helt ok 🙂 ( litt treig i dag :P)
      Ha en fantastisk kveld :)))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg