A taste of blue heaven

Selvfølgelig hadde jeg ikke internett på toget. Hva var det jeg innbilte meg? Hehe. Nettet på toget til og fra Stavanger fungerer jo stort sett aldri. Jaja! Jeg har ihvertfall kommet vel frem og sitter nå hos bestene og blogger for dere. Er dere klare for denne ukens smoothieoppskrift? Jeg er ihvertfall veldig klar for å dele den på bloggen. Jeg lagde en gigantisk porsjon blåbærsmoothie til frokost i dag og til tross for at jeg denne gang ikke tilsatte et eneste dryss sukker, smakte smoothien som dessert. Er det bare jeg som elsker når noe sunt smaker usunt? Magen tror den får dessert, men så er det bare et glass med vitaminer og omega-3! Lett om jeg kunne byttet ut godteriposen med dette på lørdagskvelden. Eller bare hatt det i tillegg. Høhø!

Du trenger:
1.
500g fryste blåbær 2. 1 banan 3. 2 skrelte appelsiner 4. 1-1,5 dl appelsinjuice 5. Litt kokos og bjørnebær til pynt

Slik gjør du:
1. Skrell banan og appelsiner og hell alle ingrediensene i blenderen. 
2. Tilsett 1 – 1,5 dl appelsinjuice og fyr løs til du har fått en smoothie av det hele.
3. Hell over i 2 porsjonsglass. Pynt med pådrysset kokos og friske bjørnebær.

Denne tror jeg dere kommer til å elske. <3 
Nå skal jeg ha litt kvalitetstid med familien her. Vi skrives senere i kveld! 

25 kommentarer

Siste innlegg