Hard Rock Cafè by night

NB: Viktig info! Jeg har nedprioritert mailboksen min denne ferieuken og fant derfor ikke før nå ut at mailadressen til Lapoint-konkurransen ikke fungerer. Jeg har skrevet com i stede for no, så dette er årsaken til at flere av dere ikke kommer gjennom og får sendt svaret av gårde. Beklager så mye til dere 399 det gjelder! Riktig mailadresse er altså [email protected] <3 Til dere som ikke har fått med dere at jeg i samarbeid med Lapoint deler ut en reise for to til Lapoints surfecamp på Bali, HER finner dere innlegget.


Over til det dette innlegget egentlig skulle dreie seg om! Gårsdagens herlige besøk på Hard Rock Cafè. Dette var jammen noe annet enn tirsdagens fiskemåltid! Hehe. Alle tre bestilte biff til hovedrett og kjøtt har sjelden smakt SÅ godt i min munn. Vi ble sittende på Hardt rock i over to timer og trykke i oss både iskrem og ulike daiquries til dessert. Nam, nam, nam! <3

Dere ser vel forresten at vi har begynt å få litt farge også? Bryst og armer er ihvertfall tomatrøde på alle tre! Jaja, bedre å komme hjem rød enn hvit sier nå jeg. Forhåpentligvis får vi enda litt mer farge disse to dagene vi har igjen. I dag skal vi jo ligge på havet hele dagen. Det kommer nok til å bli farlig for noen av oss! Ville bare dele et lite bildedryss fra kvelden vår, før vi drar ut på utflukt.

Vi skrives igjen senere! Ønsker dere en good torsdag <3

18 kommentarer
    1. Gud så brune dere har blitt! Middagen og desserten så kjempe god ut. Kos dere masse videre! <3

    2. Ååå biff middag! Så deilig 🙂
      Nå skal jeg sende inn svaret på nytt på riktig mail, hehe!
      Gleder meg forresten til svar på mailen jeg sendte deg for noen uker siden. Ta den tiden du trenger 🙂 Ha en super dag!

    3. Det er fint med silikon, men synes du har tatt litt vel mye 😛 Anyway, hver sin smak! Kos deg videre:)

    4. Hun har hverken bekreftet eller avvist om hun har silikon eller ikke, så hvorfor skal så mange begynne å kommentere å diskutere hvor mye hun har tatt osv? Hvorfor er det i det hele tatt så nøye!? La jenta være i fred å slutt med gnålet om det 🙂
      Misunner deg skikkelig nå.. Lengter etter sol å varme <3 kos dere !

    5. kan ikek være silikon hun har for da hadde de ikke henget så mye som de blant annet gjør på dette bilde

    6. Til dere som lurer på om hun har silikon. Det har hun svart på flere ganger. Se selv på : http://martheborge.blogg.no/1344349728_07082012.html
      Der skriver hun tydelig: “Brystene blir ofte større når man begynner på p piller ja. Det stemmer nok det 🙂 Og det kan nok ha vært tilfelle hos meg også, men man får ikke ballongstore av den grunn. Alle i min familie har “store fordeler” og det er vel der jeg har det fra tenker jeg :)”
      + hun skriver i en annen kommentar: “Jeg har nok ingen silikon og kan lite på det området dessverre.”
      Men vi har jo uansett ikke noe som helst med det så slutt å mas!!

    7. Det der er fra to år siden da… 😛 Hun tok silikon for ca ett år siden. Etter det har hun ignorert alle spørsmål om det.

    8. Katrine: Ja, vi koser oss maks! 😀 Det er så sant. Med mindre det hele flasser av. Huff, må nok bli litt flinkere til å ta vare på huden i fremtiden. Hehe! 🙂

    9. Er så veldig mye lettere å forebygge enn å reparer vet du 🙂 OG brunfargen varer lengre med høyere faktor enn ingen faktor. Det er ofte da en flasser. Blir man solbrent blir man også lettere syk enten på ferien eller på flyet hjem -i solen synker immunforsvaret ( selvom solen gjør masse gode ting i kroppen er det grillingen av huden som dreper immuncellene, disse blir fornyet altså men ofte rekker de ikkje det før man er brent eller syk ).
      Hilsen hudnerden og mammaen <3 hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg