Sleepover wednesday

Goood kveld fra stuen til besis! Ah, livet er jammen fint om dagen. Jeg har skreket av latter i hele kveld og jeg har på følelsen at stemningen slett ikke er i ferd med å snu. Tvert imot! Jeg tok like godt med meg Bella på sleepover og gjett om vi har kost oss med en katt og en hund i hus.. *Rettelse* Katt og mus! Det er jo Bella som er den nervøse her. Stakkars lille bebis <3

Nei, herlighet som vi har kost oss de siste timene. Vi har trykket i oss masse taco, vi har spist grønnsaker med dipp og nå sitter vi og ler så vi griner av “Jersey Shore”. For hysterisk morsomt program.. Utrolig dumt, men så vanvittig underholdende.

Har dere fått en fin kveld? For dere som skal opp tidlig i morgen er det ikke så mye igjen av den! Jeg ville i grunn bare innom for å ønske dere en god natt og dele et lite bildedryss fra den fine sleepover-kvelden vår. Denne dagen har virkelig vært SUPER.

Sweet dreams <3 Bella hilser til dere alle!

17 kommentarer

Siste innlegg