Ditchet for fotballkamp

Wopwooop! Da var det klart for fotballkveld her i heimen. Jeg spurte om Jonas ville sette av kvelden til en romantisk date med meg tidligere i dag, men jeg ble avvist pga en fotballkamp.. SÅ jeg tenkte vi kunne kjøre romantisk “fotballkveld” i stedet! Med sunn smoothie og fotballdrakter til såklart. Det lyder vel som en bra kveld? Vi jenter kan ikke alltid få det akkurat som vi vil med romantiske komedier.. Hehe, HEIA MANCHESTER UNITED! Dere har bare med å vinne, ellers blir denne daten en ren katastofe.

Har dere det bra om dagen? Dere er blitt så flinke til å legge igjen gode tilbakemeldinger den siste tiden. Det gleder og motiverer meg masse! Jeg hadde meg en fantastisk løpetur rett etter forrige blogg-update og har egentlig bare kost meg siden. Tidligere i dag fikk jeg også en veeeldig gledelig nyhet, men den tenkte jeg ikke å gå nærmere inn på før i morgen. Mihi!

Bella er som alltid med oss og supergiret til fotballkamp hun også!
Ønsker dere en strålende tirsdagskveld. Kos dere masse <3

25 kommentarer
    1. Det virker som dere har et utrolig flott og fantastisk forhold! Du vet.. Et sånt forhold som alle drømmer om 😀 Og dere virker som en veldig god match, og langt ifra et kjedelig par! Ønsker dere all lykke i fremtiden 😀 Og ja! Du er jente, frøken Marthe. Du kan alltid få det som du vil med romantiske komedier og en god middag!

    2. Nei nå ble jeg spennt 😀
      Du er nok alle gutters drøm, en kjæreste som orker å se på fotball hehe 🙂 Er så glad for at mannen min ikke er glad i fotball.
      Du var jo kjempe flott i MANU shorta 😉

    3. Julianne: Så hyggelig å høre at du har fått det inntrykket av forholdet vårt 🙂 Vi har det så fint sammen at. <3 Tusen takk Julianne! Hehe, ja det er så sant. Vi kan alltids få det som vi vil om vi går inn for det 😀

    4. Dere er så perfekte sammen, godt og se og å høre at dere har det så bra sammen 🙂 Dere fortjener hverandre 🙂 Perfect match! 🙂
      Nyt kvelden begge to, håper det blir seier for din del 😀 Haha!

    5. Blei rett og slett inspirert til å legge igjen ein kommentar nå, siden du setter så stor pris på det! hehe. Å lesa bloggen din er eit lite høgdepunkt i kvardagen min, så tusen takk for både koselige og motiverande innlegg! Fotballkveldar blir det forresten mange av her i heimen også 😉 hehe. Kos dåken!

    6. Annette: Å nå ble jeg glad 😀 Takk for at du bestemte deg for å legge igjen en kommentar i dag. Setter uendelig stor pris på tilbakemeldinger fra leserne mine. Det er jo stort sett disse som er motivasjonen min 🙂 Kjempehyggelig å høre at bloggen er et lite høydepunkt i hverdagen din. Ingenting som gleder meg mer enn å høre det! 😀 Eller, vel.. Det gleder meg ganske mye å høre at jeg ikke er den eneste som pines med fotballkvelder også. Haha, neida vi har kost oss som bare det her. <3 Klem!

    7. Synd det ble nok et tap på United da, jeg vet selv hvor gretten kjæresten blir. Det gjør nok litt vondt i Unitedhjertet denne sesongen 🙂
      Må bare si dere er kjempenydelige sammen! Dere er virkelig en inspirasjon! Ha en flott kveld/natt!

    8. Så fin header 😀 Sorry for null komentarer på ei lita stund, er hos venninna mi i Sandefjord så da blir det ikke så mye data 🙂 Vi koser os masse 🙂 Igår tok vi Strømstad ferga 🙂 det var utrolig koselig 🙂 Ble litt for mye drinker der 😛 Så idag blir det en rolig dag med bytur å Lasagne seinere 🙂

    9. Kan ikke du skrive noen tips til hva vi med football-fan kjærester kan gjøre for å få dem i bedre humør når det blir nederlag? Har også united-kjæreste og var på telefonen med ham i går, han blir så nedfor, og jeg har enda ikke lært meg om det er best å snakke om det, snakke om noe helt annet eller bare gi masse klem og kos.. 😛 kanskje Jonas har noen tips?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg