Det gode hytteliv

Goood morgen! Guuud for en spennende 5 mil.. Arh, jeg sitter med høy puls enda! Haha. Jonas og jeg hadde alarmen på 08.00 og trykket febrilsk frokosten i oss mens vi heiet Norge frem på tvskjermen. Det gikk akkurat ikke, men vi kan vel ikke få i bøtter og spann heller. Vi hadde tross alt tre norske jenter på pallen i går. <3 I dag var det Russland sin tur! 

Sånn, nå lover jeg å ikke skrive et ord til om OL. Jonas og jeg hadde en nydelig kveld her i går. Vi lagde oss en alt for god middag, fyrte i peisen, spilte “Diamanten”, og så Big Bang Theory til langt på natt. Kvelden skulle bare hatt litt flere timer. Den forsvant så fort! Plutselig var det klart for hjemreise. Vi skulle i det minste tatt en skitur til først, men jeg har et møte med regnskapsføreren i morgen tidlig og må få unnagjort en del papirarbeid før den tid. Derfor starter vi hjemreisen allerede nå.


Jeg tror ikke Jonas og jeg var de eneste som koste oss i går.. 

Litt bilder fra den koselige kvelden i går <3 Vi skrives litt senere igjen!

19 kommentarer

Siste innlegg