My latest outfits

Hei og hopp og god torsdag! Hjelp for en sprek morgen jeg har hatt. Jeg sto opp ûbertidlig, kjørte Jonas på jobb og nøt meg i solsengen før jeg dro hjem for en real morgenøkt på tredemøllen. Gud, så skjønt å ha det overstått! Nå skal jeg bruke resten av dagen på å få unnagjort litt arbeid og pakke til morgendagen. Jonas og jeg drar nemlig til fjells i morgen! Wihuuu, gleder meg sånn til å traske rundt i joggedress og pysjbukser en hel helg. Jeg har ikke gått på ski på halvannet år nå så det er vel på høy tid med en tur i sporet også! Ah, it’s gonna be a good weekend..  Skiturer, varm kakao, grilling, spillekvelder og peiskos!

<3 Og vet dere hva? Jeg skulle egentlig ha vært med Jonas på en av byens tatoverings-sjapper i dag, men tatovøren har vært litt uheldig så timen hans ble utsatt til mandag. Hoho! Jonas skal altså ta ikke bare èn, men to nye tatoveringer på armen! Hva han skal tatovere får dere vente å se til mandag. Slapp helt av; det er ikke navnet mitt. Er så spent på om det blir pent!

 



 

Tenkte det var på høy tid med en liten oppsummering av mine siste antrekk! Jeg må virkelig se å få fornyet garderoben med mer farger.. Jeg blir så glad av å kle meg i lysr nå på vintestid, men det er ikke så lett når garderoben er full av sort..

Jeg ville i grunn bare ønsker dere en god torsdag!
Er dere flere av dere som skal til fjells i helgen?

25 kommentarer

Siste innlegg