Interior: Hallway

 

 

Gangen er kanskje ikke det mest spennende rommet for dere å se, men jeg elsker virkelig interiør og vil så gjerne dele absolutt alt av hjemmet vårt med dere! Det begynner virkelig å komme seg her. Nå er til og med gangen nesten akkurat slik jeg vil ha den. Da mangler vi bare perfeksjonering av et siste rom.. Jonas sitt walk in! Det der kommer til å bli et endeløst prosjekt.. 

  

Hva synes dere? Vi har ingen vinduer i gangen og derfor var det viktig for oss/meg (høhø) at den ble så lys som overhode mulig. Det synes jeg jammen vi har lykkes i! Til tross for både store møbler og en gigantisk tredemølle så synes jeg gangen både ser lys, stor og elegant ut! Vi har virkelig slitt med å få dette rommet pent så nå er jeg bare suuperglad! Er det noe jeg har lært av denne flyttingen så er det at innredning tar tid. Ihvertfall når man skal skape sitt eget, perfekte lille hjem <3

 

Jeg er storfornøyd.. <3 Tredemøllen gjorde virkelig susen! 
Dere må bare spørre om dere lurer på hvor noe av interiøret er fra!

53 kommentarer

Siste innlegg