Middag på sjøhuset!

Åå, jeg hadde den beste lørdagskvelden! Jeg fikk liksom litt av alt. Litt romantisk middag med min kjære, og litt jentekveld med masse skravling, og dansing på byen. Kunne ikke bedt om en bedre måte å tilbringe lørdagen på. <3

Jeg fikk det som jeg ville i går. @annikamalvheim ble med meg hjem og nå sitter vi og koser oss med frokost og OL på skjermen. Om en liten halvtime står vi antagelig og hopper opp og ned i sofaen. Da begynner nemlig galskapen! *HEIA NORTHUG*


Dere må ha en god søndag alle sammen! Mange av dere skal vel feire morsdag med familien i dag? Jeg skal på kino med tre jenter i kveld og gleder meg maks til å se Wolf of wall street atter en gang! Hihi. Det blir altså en fin avslutning på denne uka også.. Over får dere et lite bildedryss fra middagen i går. Jonas og jeg dro på “Sjøhuset” i Kristiansand og bestilte begge kjøtt. Haha, er det ikke typisk? Det ble reinsdyr på meg og andebryst på Jonas. Ah, SÅ godt! Vi kan jammen kunsten å kose oss. <3

Håper dere fikk en fin lørdagskveld selv! 
Er det flere som sitter spent foran OL i dette øyeblikk? 

26 kommentarer

Siste innlegg