Antrekk – 060214

 

Hei og hopp! Kvelden i går var superhyggelig. For en dag! Iselin og jeg dro på Egon for både mat og dessert før vi dro på filmen “The wolfs of wall street” med Leonardo Dicaprio OG Matthew Mcconaughey. Snakk om eyecandy.. <3 Filmen varte i tre timer, men tiden fløy og jeg lo så jeg grein. Jeg trodde vi hadde bestilt kinobilletter til en spennende krim, men gud hjelpe meg så morsom den var. Den ene replikken sitter fast i hodet mitt enda og jeg ler høyt hver gang jeg kommer på den. Haha! Nei, dere som ikke har sett filmen allerede må bare se å få kommet dere på kino. Selv vurderer jeg å se den en gang til allerede til uken.. 

Ellers har jeg flyttet rumpen min til farmor og farfar denne torsdagen! Farfar og jeg har allerede vært ute og knipset noen antrekksbilder til dere. Håper dere liker antrekket! Både cardigan og bukse er splitter ny og kjøpt på Bikbok i går. 

 
Bukse, hatt og cardigan fra Bikbok, Topp fra Cubus, Sko fra Aldo, Veske fra Charles & Keith, Smykker fra Gina Tricot

 

Nå lukter det røkt svinekam i hele huset her! Åh, himmel <3
Ønsker dere en fin torsdag så lenge. Jeg skal nyte torsdagen! 

38 kommentarer

Siste innlegg