Insta moments

Åå dette blir en fin kveld! Jeg skal ut og spise med en veldig god venninne fra Stavanger og videre fra restauranten går vi på kino! Dagen min kunne ikke ha vært bedre så langt, og nå vil den jammen få en perfekt avslutning også. Under får dere en oppsummering av mine instamoments fra jeg opprettet konto for et par uker siden. Jeg kunne ikke ta med alt ettersom det var så mange innlegg, men favorittene mine er ihvertfall oppsummert!  “Marthekborge” heter jeg på instagram, om du ikke allerede følger meg! Jeg synes fremdeles det er superstas med nye følgere, kommentarer og likes. <3 Jonas må noen kvelder nærmest rive telefonen ut av hendene mine. Hoho!



1. Jeg får et morgenkyss fra min kjære <3 Viktig å oppdatere instagram med mye kliss! 2. Første dag med surfing i Marokko. Guttaboys var allerede blitt proffe. 3. Selfie, selfie, selfie. Jeg har hørt at det er et must med selfies på instagram. 4. Utsikten fra en tur på morgenkvisten i Marokko. *SAVN* 5. Jonas: Kan jeg få et bilde av deg til instagram? Marthe: *Poserer med megaglis* Jonas: Nei.. prøv å være litt fin da! (Det ble ikke noe bilde til Jonas foråsidetsånn). 6. På Gardermoen. Tilbrakte minst 20 timer på den flyplassen forrige uke. Begynte å føles som et hjem til slutt. 7. Dette var første bilde som ble publisert på instagram! Jeg var noob og SÅ stolt over enhver nye følger. *Det er jeg fremdeles* 8. Jonas sin bursdagshilsen fra meg den 30 januar. Jeg var i Marokko og fikk ikke vært med på feiringen, men jeg tror han var fornøyd med grimase-gratulasjonen. 9. Fine Bella. Verdens snilleste hund.


Ha en fin kveld! <3

18 kommentarer

Siste innlegg