Happy tuesday!

 

God morgen lesere! Da var togbilletten til Stavanger bestilt og kofferten lagt klar. Det første som skal pakkes er disse f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-e knestrømpene fra Cubus. Jeg bruker knestrømper som pysj om dagen! De er bare så lette, varme og behagelige. Perfekt å dra på seg både på morgenkvisten og før leggetid.. Jonas og jeg kjørte filmkveld i går! Han er alltid så flink til å hjelpe meg med å ta bilder til bloggen, så i går kveld bestemte jeg meg for å legge bort dataen og skjemme samboeren bort med både massasje og ansiktsbehandling. Hoho, gjett om det falt i smak? Han sjeldent sett han så glad.. <3

Jeg lovet også å rette opp i gårsdagens feil og reklamere litt for det riktige instagram profilen hans. Jeg glemte visst en bokstav da jeg prøvde å gjøre det i går. “Jonaanorh” skal være korrekt til dere som har lyst til å følge med på Jonas sine “selfies”.

Ellers vil jeg bare ønske dere en god tirsdag! 
Vi skrives mer om noen timer. <3 

15 kommentarer

Siste innlegg