It’s good to be back!

Marthe: Ååå jeg gleder meg til å komme hjem til kontoret mitt! 
Jonas: Hva med meg?! 
Marthe: Jo og til deg såklart! <3
Jonas: ….  

Da var det mandag, og ny uke! Jeg er allerede godt i gang med dagens bloggarbeid. Jonas og jeg har vært ute og knipset antrekksbilder til dere, jeg har bakt til en ny, deilig bloggoppskrift, og jeg har knipset 500 bilder til et innlegg for morgendagen. Hoho! Jeg har litt på planen denne uken så jeg tenkte det kunne være lurt å gjøre noen ting en dag i forveien.

Det var jammen godt å se Jonas og Bella igjen! -Jo og kontoret selvfølgelig. Hehe! Jeg sitter ved det i skrivende stund og kommer nok til å bli her i noen timer til. Til tross for at jeg savner både surfebrett, sol og varme så må jeg innrømme at det er herlig å komme inn i den normale hverdag igjen. Så fort jeg har fått gjort meg ferdig her, drar jonas og jeg ut for å spise litt sammen. Vi har snakket om kinesisk i hele dag, så kanskje blir det et besøk på kinarestaurant senere? Vi spiser alt for lite ute!

 

Jonas har forresten også fått seg instagram nå. Jonaanorh heter han der!
Vi skrives snart igjen! Jeg skal hive meg på bilderedigering med det samme. 

30 kommentarer

Siste innlegg