Life of a surfer

Sånn går no dagan! Til surfing, soling og latskap. <3 Jeg elsker det. I dag ble også noe av surfingen byttet ut med volleyballspilling. Bølgene ble etterhvert så sterke at lille meg bare måtte gi opp. Jeg kunne bruke ti minutt på å prøve å komme meg ut på litt dypere vann og så fort jeg var kommet meg dit, kom bølgen litt for fort og tok meg med hele veien inn igjen. Haha! Både hode og hake har fått smake litt på surfebrettet mitt i dag, og jeg har herved lært å aldri undervurdere bølger!

Hehe. Etter et par timer på beachen, dro jeg med guttaboys for å spille volleyball. Eller det var vel heller jeg som dro med meg guttene.. Jeg kan ikke ha vært på ferie uten å ha spilt litt volleyball. Det hører jo med enhver sydenferie, er dere ikke enige?

Nå har de andre dratt tilbake til hotellet. Jeg skal hive meg i en taxi så fort dere er oppdatert! I kveld skal vi nemlig få servert en tradisjonell middagsrett laget på ekte kulturelt vis før vi muligens drar ut for å sjekke natteslivet i Agadir! Mer om dette senere! Jeg vet ikke når jeg vil få tilgang på internett ettersom vi skal på utflukt hele dagen i morgen, men får jeg ikke nett før på kveldstid så får jeg komme med noen ekstra spennende oppdateringer på kvelden. Ha det hyggelig så lenge! <3 

Takk for enda en herlig dag, Marokko <3
Gleder meg halvt ihjel til morgendagens utflukt! 

35 kommentarer

Siste innlegg