Let’s go surfing!

Morn morn! Da var jeg opplagt og klar for enda en dag med surfing og sol! Ah, som jeg elsker dette livet. <3 I dag skal jeg surfe som en gal for i morgen har vi en hel dag fri fra beachen! Da skal vi nemlig på utflukt opp i fjellene til en grønn oase med ferskvann og klipper som vi kan hoppe fra! Høres fantastisk ut eller hva? Hehe, jeg tipper det er det også. 

Dagens leksjon begynner om bare minutter, men jeg tenkte jeg kunne fortelle dere litt om Lapoint campen som vi sover og spiser på. Vi bor nemlig på et sted, og oppholder oss om dagen på et annet. På dagtid holder vi oss som sagt rundt denne beach resorten som jeg viste dere bilder av i gårsdagens innlegg. Her lever vi tidenes luksusliv samtidig som vi lærer om surfelivet i Marokko. Campen som vi spiser og sover på er derimot plassert slik at man virkelig får smake på kulturen. Vi bor midt blant de lokale! Lokale restauranter, hus og småbutikker ligger på rekke og rad nedover gaten, så her er det slett ikke vanskelig å bli kjent med kulturen. Dette synes jeg er herlig! Da får vi liksom litt av alt. I det ene øyeblikket står jeg på balkongen min, hører på bønnerop og ser gatene fylles med muslimske menn. I det andre ligger jeg på en gigantisk sakkosekk-lignende sak og soler meg, drikker en iskaldt drink, spiller bordtennis eller surfer.. Fem middager er inkludert i èn ukes opphold og de tre middagene jeg har spist hittil har smakt supergodt. De to middagene som ikke er inkludert kan du bestille for rundt 100 kroner. Noen ønsker å gjøre det, mens andre ønsker å teste ut litt lokale restauranter. Det får man bestemme selv!

Noen har etterspurt bilde av rommet jeg bor på. Her får dere ihvertfall noen! Jeg bor på et dobbeltrom og her har jeg både seng, balkong og bad for meg selv. Det er som sagt ingen luksus, men man har alt man behøver + gatas beste takterrasse..

Dere får ha en god tirsdag så lenge! Kos dere hjemme i kulda. Hoho!
Det kommer nok en oppdatering til før jeg drar fra nettet. <3

33 kommentarer
    1. Hei, skal mest sannsynlig på fotballtur til Manchester med en kompis i mars. Og lurte derfor på om hotellet dere bodde på er å anbefale, eventuelt hvor i Manchester det er mest kurrant å bo. Vi skal være over i tre eller tre netter, og håper på litt shopping og muligens rekke å se litt av byen:)

    2. Må bare takke deg for at du blogger, og tipse deg om å ha et litt avansert passord på blogsoft 🙂 Min blogg ble hacket i går kveld, og det er ikke noe jeg unner noen! Heldigvis koste jeg med med å lese bloggen din da min var nede 🙂
      Uansett, pass på å ha et litt avansert passord, ønsker ikke at bloggen din skal bli hacket<3 Vil ikke at inspirasjonskilden min skal forsvinne!

    3. Hei:)
      Reiser du helt alene uten å kjenne noen?
      Er det vanlig eller bruker de fleste å reise sammen med folk de kjenner?
      Kos deg masse, ser herlig ut! 🙂

    4. Hvorfor skriver du ikke på toppen av innleggene dine i Marokko som reklame/sponset tur….Du er jo lov pålagt til å gjøre det siden den surfeferien er betalt av det selskapet? Det er ikke alle som går på bloggen din så ofte at de har fått med seg innlegget hvor du skrev at de sponset deg? Det er heller ikke første gangen du latt være å skrive reklame/sponset innlegg på toppet av innlegget….Under Singapore turen din skrev du det heller ikke….har sett at du har gjort det på andre ting også. Når jeg ser andre toppbloggere skrive om et produkt og de skriver reklame på toppen..så skriver du også om det samme produktet kort tid etterpå tviler jeg at du ikke har fått noe form for betaling….
      Jeg liker bloggen din og vil bare minne deg om dette…vil ikke at du skal få skatteetaten på døra eller noe…siden du har mye skjult reklame og sponsete innlegg som du ikke skriver er det.

    5. Camilla: Du behøver ikke å bekymre deg for at jeg skal på skatteetaten på døren. Jeg har full kontroll på hvordan reglene fungerer og har ingen planer om å gå på noen smell der. 🙂 Så heldige de bloggerne som anbefalte samme produkter som jeg gjorde med betaling da! Har jeg ikke skrevet at innlegget er en annonse så har jeg ikke fått noe form for betaling. Så vet du det til neste gang! 🙂

    6. Anette: Hei hei! Ja det gjør jeg 🙂 Det er veldig mange her som har reist alene så det er ikke vanskelig å bli kjent med folk 🙂 Tusen takk Anette <3

    7. Linn Therese: Å huffda! Det var leit å høre. Herlighet, hvem er det som har så store fritidsproblemer at de driver med hacking? Stakkars mennesker.. Hehe! Jeg er veldig glad det ikke har skjedd meg enda 🙂 <3

    8. Ida: Heisann! Ja det hotellet vi bodde på var helt topp det! 🙂 Nå husker jeg ikke hva det het, men det står vel på bloggen et sted. Hehe. Det var fire stjerner, lå sentralt, hadde frokost inkludert og snille ansatte 🙂 Så der kunne jeg absolutt bodd igjen!

    9. Hei! Ååh ser helt fantastisk ut (akkurat som deg!)
      Hvor gammel må man være for å reise med det opplegget du er med på?:)
      Hvis det er 18 års grense, går det ann å evt reise med 4-5 venninner hvis ei eller to av de har fylt 18 år?
      Kos deg, og nyt livet!! <3

    10. Anette: Heisann Anette! Å <3 Tusen takk. 😀 Jeg er faktisk litt usikker på dette med aldersgrense, men det kan jeg komme tilbake til så fort jeg har forhørt meg litt rundt det! 🙂

    11. Anette: Hei igjen! Da har jeg fått svar på spørsmålet ditt allerede. Lapoint har en egen ungdomsleir for 13-17 åringer både i Portugal og på Stad. Lenkene til disse legger jeg ved under her hvis du vil lese litt om det. Ellers fikk jeg også beskjed om at de er veldig greie på dette med alder. Er noen 18 og noen 17 så er det helt i orden. 🙂

      Lenker til portugal-camp og camp i Stad:
      http://www.lapoint.no/package/vinn-surfetur-og-utsyr-til-30000-nok-surfsommerleir/
      http://www.lapoint.no/package/surfcamp-portugal-sommerleier/

      Spør gjerne hvis du lurer på noe mer Anette! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg