Surfing in Taghazout

 

Tjo hei! Da var ukens andre leksjon over og jeg føler meg allerede hundre ganger flinkere. Herlighet så gøy. Jeg kommer virkelig ikke over hvor fort tiden går her. Jeg skulle ønske den gikk litt saktere! En uke kommer jo til å fly forbi.. 

Jeg har knipset litt flere bilder under surfingen i dag! Timen starter med en god oppvarming i form av løping på stranden. Man blir jammen varm av denne lille løpeturen! Haha, det er ikke bare bare å løpe i våtdrakt og på synkende sand!

Deretter former vi en ring på stranden og kjører noen minutter med tøying før vi får beskjed om hva vi skal trene spesielt på under dagens leksjon. Vi jobber mye med å hoppe raskt og riktig opp på brettet. Det er dette jeg finner vanskeligst! Det er nemlig ikke bare å plassere føttene som man vil. De skal være i den ene og den andre vinkelen og hendene skal også være riktig plassert. Det er mye å tenke på når ting ikke går automatisk, men man lærer utrolig fort og det er derfor det blir så gøy!

Under ser dere et par bilder av meg på surfebrettet og instruktøren bak. Er jeg blitt proff eller er jeg blitt proff? Høhø! Det kommer seg ihvertfall! Nå har hele gjengen fritid så nå tenker jeg å hive meg på solstolen den siste timen vi har igjen her.

I morgen har vi nok en dag med surfing, og deretter er det en spennende utflukt som står på planen! 

35 kommentarer

Siste innlegg