Surfhouse at Beach Resort

 

God morgen fra Paradise Plage! Det er på dette fem stjerners beach resortet Lapoint holder sine surfeleksjoner. Her har vi et eget surfehus med utstyr, en egen bar, restaurant, basseng, solstoler og tja.. alt man trenger for å leve luksus som surfer i Marokko. Hihi. Her starter vi hver morgen med noen timers surfekurs før vi får servert lunsj og blir overlatt til oss selv. Da velger noen å surfe videre, mens andre ligger i solstolen med noe kaldt og drikke. Jeg har stort sett brukt fritiden på å blogge. Campen som vi sover og spiser på har litt dårlig nettverk så jeg prøver å være så effektiv som overhode mulig de timene jeg har nett. 

 

Har dere det bra der hjemme? Jeg kan tenke meg at dere er en smule misunnelige på varmen. Jeg trodde ikke det skulle være så varmt, men de 22 gradene vi hadde i går kjentes veeeeldig gode og varme. *Bare for å gni det inn* Hehe! Vannet kjennes derimot kaldere enn hva jeg hadde sett for meg, men med våtdrakt så blir man jo bare våt på føtter, hender og hode. Det glemmer man etter fem minutt. Alt man tenker på når man ligger der ute er å rocke den neste bølgen. Spørsmål om man er kald, varm, sliten eller sulten streifer ikke hjernen et sekund. Ihvertfall ikke min! Surfingen er det eneste jeg tenker på og tiden FLYR.

Det er vel et godt tegn på at jeg har det gøy? Her får dere et lite bildedryss fra Beach resorten. Tenk, her får vi ligge og nyte oss hver dag i en uke! Bortsett fra den ene dagen som vi skal på utflukt og nyte oss et annet sted. Hehe. Mer om det siden! Nå vil surfeinstruktøren starte dagens surfeleksjon her så da er det bare å hoppe i drakten. Lover å knipse en hel hau bilder til dere. 

 

Have a nice day <3  

24 kommentarer

Siste innlegg