Smakfull erstatning for lunsj

 

Puh! Da var jeg endeilg hjemme igjen etter å ha fått unnagjort en hel hau med ærend. Ah, så deilig å endelig ha alt klart til avreise! Ettersom jeg var så fantastisk treg med å få bestilt fly til gardemoen, var det ikke flere seter igjen fra Kjevik. Dermed må jeg faktisk reise inn til Oslo allerede i morgen natt. -Med tog! *Oppkast i halsen* Hehe, neida så fælt er det ikke. Jeg er ferdig på jobb klokken halv ti i morgen kveld, og da er det bare å pakke kofferten og dra til togstasjonen for å ta nattoget. <3 Jeg kjøpte meg et par nye bikinier og sportsbher i dag og da jeg slang det over kassa på Cubus begynte det endelig å gå opp for meg hva jeg skal få være med på. Jeg skal surfe i Marokko for svarten! Haha! Jeg gleder meg så sinnsykt mye.. 

Over til poenget med dette innlegget! Lunsj er et måltid som jeg slurver noe fryktelig med. Jeg skylder på at jeg ikke har tid til å lage meg noe mellom frokost og middag, men det er selvfølgelig bare tull. Alle har tid til å spise lunsj! I dag følte jeg meg dermed ekstra flink som til og med tok meg bryet til å lage en ordentlig sunn og god smoothie. Oppskriften får dere under her. Jeg tenkte jeg skulle bli litt flinkere til å dele gode smoothie-oppskrifter med dere igjen. Jeg var jo så god på det før!

Du trenger: 1. 2 skrelte gulrøtter 2. 1 boks hermetisk ananas + juicen 3. 1 mango 4. 1 dl appelsinjuice 5. 6 isbiter

Slik gjør du: 
1. Skrell gulrøttene, mål opp 1 dl appelsinjuice, og del mangoen i mindre biter.
2.
Hell alt av ingredienser i en blender og dur løs til du har en fin smoothie-konsistens. 
3. Tilsett mer is om du ønsker den kaldere og tilsett mer juice om du vil ha den mer rennende.

 

Så er det bare å NYTE <3 Oppskriften holder til et stort glass! 
Doble gjerne oppskriften om du ønsker å lage litt mer.  

42 kommentarer

Siste innlegg