15 % på hele looken!

 
 

God lørdag alle sammen! Nå sitter jeg mest sannsynlig på flyet til Marokko. Hihi, tenk nå er jeg der snart! Jeg har bare lyst til å dele et forhåndsskrevet innlegg med dere så lenge. Over har jeg plukket ut fem favorittplagg fra Nelly som jeg finner helt unike. De kan både settes sammen som et kjempefint antrekk, eller brukes og kombineres på helt andre måter. Det velger du selv, men skulle et eller flere plagg falle i smak så kan jeg informere om at du nå får 15% på hele looken! Det er vel hyggelig? Ingen av disse plaggene er spesielt dyre fra før av så her kan dere absolutt gjøre noen kupp. Selv har jeg forelsket meg fullstendig i den knallblå genseren. Sterke blåfarger er så fint! -Også passer det til så mye. Selv skulle jeg ha kombinert genseren på nøyaktig samme måte som jeg har gjort her. Med en hvit skinnjakke, et par mørke pumps og en sort bukse med mønster. -Og såklart med røde lepper til. Blått, hvitt og rødt vet dere <3

Det blir ikke stort bedre enn det. Buksen jeg har valgt ut under her må nok også settes på “absolutt-favoritt” listen.. Jeg har en lignende bukse selv og jeg bor i den. Den er bare så forbaska fin, myk og behagelig på samme tid. Med en knallblå genser og et pent smykke kan bruke den til både hverdags og fest, mens med en løsere tskjorte blir den plutselig til en kosebukse. Bukser med flere bruksområder er aldri dumme å ha! Klikk på bildene for å komme til de enkelte plaggene. Dere vil få 15% om dere handler for over 500 kroner.




Var det noe her som falt i smak? Skriv inn koden MARTHESPRING15 ved betaling hos Nelly. 
Da vil dere altså få 15% om dere handler for over 500 kroner. Vi skrives fra Marokko!

               Annonse 

19 kommentarer

Siste innlegg