Antrekk – 210114

 

Puh! Da var Jonas og jeg endelig hjemme igjen etter enda noen timer med interiørshopping. Herlighet så mye tid vi har brukt på interiørbutikker de siste to dagene. Nå var det som nevnt kontor som skulle handles og kontor fant vi! Skrivebord, lampe og stol dro vi med oss hjem fra Ikea, mens detaljene ble valgt ut på Skeidar. Jeg fikk viljen min og kjøpte babyrosa blomster, babyrosa lys og et babyrosa bilde. Hehehe, for en snill mann <3 Kanskje jeg ble påvirket av mitt eget antrekk?

Hehe, jeg har visst kjørt helrosa i hele dag! Min relativt nye skjorte fra New Yorker har fått kommet på sammen med en knallrosa Isadora Leppestift. Fargen er 162 og den fås kjøpt på blant annet H&M. Håper dere har det bra! Nå skal jeg hive meg på kjøkkenet og lage oss en deilig indisk middag mens Jonas monterer på nye møbler. Håper sluttresultatet blir bra nå da!

 
Sko fra Bianco, Skjorte fra New Yorker, Skinnjakke fra Zara, Bukse fra Bikbok, Ringer fra Primark

 

Hva har dere lesere funnet på i dag?
Flere som har vært på interiørshopping? 

70 kommentarer

Siste innlegg