En romantisk helaften

ÅH! Jonas var så flink i går. Tidenes gentleman. Mens jeg blogget, besvarte kommentarer og stelte meg for kvelden, kokkelerte mannen på kjøkkenet, dekket tvstuen og pyntet med stearinlys. Da klokken nærmet seg halv ni fikk jeg lov til å komme inn og da var maten servert. Fy søren så romantisk han hadde stelt det i stand. Sterinlys over alt, vin, marinert både kjøtt og scampi, salat og ris. Mmm! Maten smakte nydelig, vinen smakte nydelig og med en nydelig mann ved min side kunne ikke kvelden ha blitt bedre. Den endte som planlagt i jacuzzien, og ettersom dette var SÅ fantastisk deilig bestemte vi oss for å sove over og ta et morgenbad i dag også. Det vet dere som følger meg på instagram alt om allerede! Hehe. Litt bading i snø ble det også! 


Se på all den gode maten da dere! FOR EN MANN <3 <3 

Jeg er jammen litt av en heldiggris! Eller hva?
Håper ikke jeg er alene om å ha kapret meg en slik mann. 

46 kommentarer

Siste innlegg