Innkjøp fra Manchester

Puh! Da var jeg i mål med morgenens “to do” liste. Jeg ble aldri ferdig med skrivingen i går kveld og måtte ta noe av det igjen på morgenkvisten. Ellers har jeg vært tom for strøm på mobilen de siste 16 timene og dermed forsvant også halvannen time av morgenen til besvaring av meldinger. At jeg aldri lærer! Nå begynner jeg på jobb om et par timer, og der blir jeg til sent i kveld. Jeg har ikke vært på Vero Moda på over en uke nå så det skal bli godt å komme i gang igjen! I helgen kjører vi 25% på hele butikken så dere fra sørlandet har bare med å komme innom 😀 Jeg kommer også til å være på jobb fra 12 til 18.00 på lørdag. 

Så vet dere det! Den fine klokken i rosegull og leopard fikk jeg av Jonas da vi var i Manchester. Var den ikke søt? Jeg har aldri sett noe lignende. <3 Resten av innkjøpene har jeg kjøpt selv, og alt sammen er fra Primark. Jeg gleder meg sånn til å få tatt det i bruk! Kanskje jeg kan ta med mine nye kjoler til Marokko? OM NI DAGER! Hihi. *Gliser fra øre til øre*



Kjole fra Primark til 30 kroner. Den var så billig at jeg ikke orket å prøve den på i butikken. Heldigvis satte den som et skudd!

Hva synes dere? Det var siste rest av Manchester-innkjøp! 
Dere får ha en god torsdag så lenge. Jeg må få i meg noe frokost! 

37 kommentarer

Siste innlegg