Vår lille kosestund

Morn morn! Nå sitter jeg mest sannsynlig i frisørstolen til Marianne på Komponisten. Jeg tenkte jeg måtte forhåndsskrive et lite innlegg til dere ettersom jeg kommer til å være på farten hele dagen. Jeg sto opp alt for tidlig for å kjøre Jonas på jobb, dro videre rett til frisøren, og så fort jeg er ferdig her drar jeg i møte med regnskapsfører. Som dere kanskje la merke til på antrekksbildene i går, så er extentionet mitt tatt bort. Jeg har fått mitt korte hår tilbake, og nå behøver det både farge og klipp!

Lurer på hva jeg skal finne på denne gang.. Jeg aner faktisk ikke om jeg vil fortsette med denne brunfargen eller om jeg vil legge lyse striper i det. Kanskje jeg bare må la Marianne bestemme.. Eller hva mener dere? Lyst, mørkt, begge deler? 

Disse bildene tok vi i går etter en liten tur i snøen. Bella har aldri vært gladere for å komme hjem til den gode og varme stuen igjen. Hehe, hun er ikke særlig begeistret for den hvite massen som faller fra himmelen, men ut på tur må hun likevel.

Jeg tror jeg ble tilgitt da hun etterpå fikk ligge på magen med puppen som hodepute.
Det ser ihvertfall sånn ut! Ønsker dere en god dag så skrives vi igjen snart!

28 kommentarer

Siste innlegg