Mannen overrasker igjen!

  

God morgen! Jeg har sovet som en stein i sengen til Annika i natt. Jeg ankom huset hennes i bare morgenkåpe og tøfler trykket ned i uggsene. Det var mørkt i nabolaget da jeg dro hjemmefra i dette antrekket, men jeg kom ikke til å tenke på at det ville være lyst igjen da jeg skulle hjem morgenen etter. Jeg har aldri løpt så fort fra bilen til leiligheten. Hååper ingen så meg!

Hoho. Annika og jeg var våkne helt til halv tre i natt og så de to siste Harry Potter filmene med grønnsaker, dipp og sjokolade. Det blir ikke så mye bedre enn det! Nå skal jeg av gårde på jobb, men først tenkte jeg å vise dere overraskelsen Jonas kom hjem med til meg for et par dager siden. Jeg skulle jo egentlig ha fortalt dere om det i går, men så langt kom jeg aldri. Vel.. Det er fjerne januar og jeg har ikke hatt en eneste treningsøkt enda, men med et splitter nytt par Nike joggesko har motivasjonen i det minste blitt hakket større! Tusen takk for noen rålekre treningspartnere Jonas. Jeg ble så glad da han kom hjem med disse. XXL solgte dem til bare 299 og mitt par var et av de tre siste de hadde igjen. Nå har jeg bare med å komme i gang treningen!

Men i morgen mener jeg alvor! Hehe.
Ha en fin lørdag dere! Vi skrives igjen litt senere.

24 kommentarer

Siste innlegg