Ready for sleepover

Wihuu! Dagen min ble mye bedre etter en liten runde salgshopping. Jonas slapp meg av på sørlandssenteret før trening og ga meg halvannen time til å kose meg på! Jeg fant ikke all verdens, men noen kupp ble med hjem! Blant annet en oreo-iskaffe og denne herlige morgenkåpen med matchende tøfler til. Det var vel egentlig klær som sto på handlelisten, men da jeg fikk øye på dette settet til rundt 200 kroner måtte jeg bare ha det. Det var på halv pris på Cubus! Cubus har hatt så utrolig mye fint av både pysjsett, joggedresser, tøfler og morgenkåper i det siste. Jeg har kjøpt eller fått omtrent alle variantene de har hatt og det har ført til at jeg ikke vil gå i noe annet! Heldigvis trenger jeg ikke å skifte fra morgenkåpen min i kveld, for nå drar jeg til Annika for sleepover. Hurra! Ettersom Jonas likevel har nattevakt, gjør vi om jentekvelden til en sleepover. Gleder meg!


 

Morgenkåpen kostet 149 kroner og var på 50%. Tøflene kostet vel rett over 50 lappen! Kupp? JA!

Har dere fått en fin start på helgen?
Kanskje det er flere som skal på sleepover i natt? 

28 kommentarer
    1. Så søte tøfler! Hihi, jeg var i London for ikke så alt for lenge siden, og fikk med meg noen søte tøfler, og elsker å traske rundt i de dagen lang, hehe!
      Morgenkåpen var kjempe fin! Jeg trenger faktisk en ny morgenkåpe! Greit at jeg hermer? Hoho, neida!
      Du er kjempe fin Marthe!!
      Hvordan går det med nakken din forresten? Hvis det forsatt gjør vondt så god bedring!
      Ha en super helg Marthe, og kos den masse på med overnattingsbesøk! Alltid like koselig med overnatting 🙂

    2. Abi: Man får aldri nok av gode tøfler! 🙂 Åja, du må bare herme i vei. Den finnes i rosa også. Vurderer å kjøpe den også. Hehe! Tusen takk <3 Du er vel god. Jeg er mye bedre i nakken. Jeg har ikke fått kommet meg til kiropraktor i dag heller, men jeg er så mye bedre at det sikkert kan vente til mandag. 🙂 Ha en super helg selv! Kos deg MASSE <3

    3. Bloggen din er utrolig herlig men lurte bare på om du kunne skrive noen litt mer “personlige” blogginnlegg? 🙂

    4. Ble en fin start på helgen da jeg fikk taco til middag etter jobb idag 🙂 jeg skal bare nyte helga med kjæresten før han reiser hjem igjen på søndag 🙂
      Ha en fin kveld videre med sleepover 😀

    5. Den fargen på morgenkåpen var bare HERLIG 😀
      Cubus har så mye fine koseklær! Har lenge lett etter den onepiecen du har, men uten hell D: Hadde et lite håp om at noen hadde byttet inn en de fikk til jul, men så heldig var jeg ikke.. Fikk kjøpt meg en nesten lik morgenkåpe som du har, bare i hvit med beige hjerter…Jeg BOR i den, hihi!
      Uansett, jeg elsker bloggen din! Stå på!! Håper du blir 100% bra i nakken snart også. 🙂
      Mange klemmer fra Carina <3

    6. Fikk akkurat samme i julegave 🙂 Perfekt stoff (ikke for tykk, som jeg ofte syntes morgenkåper blir), og ikke for lang heller, og kjempedeilig! Kos deg på sleepover 🙂

    7. Å det så deilig ut å være i tøfler å en god morgen kåpe <3 ikke feil m sleep over 🙂 kos dere masse søta <3

    8. Den morgenkåpen er så deilig!! Fikk den til jul av kjæresten 🙂 den er så myk og god, når jeg tar den på føles det ut som om alle mukslene i kroppen blir avslappet!

    9. Som om du behøver klær… Jeg har 1 par converse, 3 bukser og et par gensre og topper, hvem behøver klær?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg