En velfortjent filmkveld

God kveld alle sammen! Jeg har akkurat slått meg til ro etter noen VILLE timer på jobb. Herlighet, jeg hadde helt glemt at det var 2 januar og starten på det store januarsalget! Sørlandssenteret var stappet med mennesker og det var slett ikke kjedelig på Vero Moda heller. Nå har jeg hoppet opp i min nye rosa kosedress, og fått Jonas ved min side i sengen. Vi har pakket oss inn i hver vår dyne og snurrer “Red riding hood” så fort jeg har fått oppdatert bloggen og ønsket leserne mine en god natt.

Håper dere har hatt en fin dag! Det var veldig hyggelig å hilse på dere som kom innom jobb i dag. Håper dere fikk med dere noen kupp hjem! Jeg har ikke handlet en eneste salgsvare selv, men Jonas har handlet noe for meg. Hihi, jeg kom hjem til en kjempefin overraskelse i kveld. Tenkte jeg kunne vise dere hva det var i morgen tidlig. Nå vil vi bare snurre film her!

God natt! Sov godt, og drøm søtt. <3
Vi sees i morgen kjære lesere. 

25 kommentarer

Siste innlegg