Antrekk – 020114

 

Jonas: Jeg er ganske sikker på at du ikke vil få bruk for de solbrillene. 
Marthe: Åja? Ser du ikke at himmelen er blitt mye lysere?

Vel.. Håpet om sol forsvant i samme øyeblikk som himmelen åpnet seg for å slippe ut en foss. Jeg ble gjennomvåt på fem minutt og det samme gjorde kamera. Jaja, noen bilder ble det på dere likevel! Neste uke skal jeg sette av minst to dager til litt selvpleie! Den fæle etterveksten må tas, vippene skal forlenges (eller påfylles), og neglene trenger et nytt design.

Det skal bli skjønt med en liten makeover etter en slapp uke i pysj. Regnskapsføreren må jeg også se å få besøkt snarest! Jeg må jo vise frem min nye regnskapsperm i skinn! Hehe, er den ikke fin? På bildene ser den nesten ut som en stor sort clutch!

 
Bukse og briller fra Gina Tricot, Genser fra Bikbok, Jakke fra The wearhouse, sko fra Nelly

Nei, jeg får komme meg av gårde på jobb! Jeg rekker ikke å skrive en roman i dag.
Dere må ha en flott torsdag så lenge. Kanskje jeg får oppdatert dere enda en gang i kveld?

39 kommentarer

Siste innlegg