Første kveld i nytt år

Første kveld av 2014 har vært perfekt. Rett og slett helt perfekt! Jonas sine hjemmelagde burgere ble en stor suksess og nå har vi forspist oss begge to. For noen digre, sprø og vanvittig smakfulle hamburgerbrød! Denne oppskriften skal vi definitivt notere oss ned. Neste gang vi tar den frem må jeg sørge for å ta steg for steg bilder underveis slik at dere også kan få prøve! 

Jeg skulle egentlig ha oppdatert dere for en time siden, men “Harry Potter og Ildbegeret” har snurret på tv3 i kveld og jeg er helt oppslukt. Jeg har både lest boken og sett filmen sikkert ti ganger før, men jeg sitter likevel og spenner enhver muskel mens jeg heier Harry gjennom de tre livsfarlige oppgavene. Hoho, det er ihvertfall ikke mangel på innlevelse her i hus!

Kosedressen har atter en gang fått kommet på og så fort filmen er slutt, skal jeg finne bingen. Til tross for at jeg sov helt til ett i dag, kjenner jeg at øynene svir. Det tar på å være oppe til halv fem om natten! Dessuten føler jeg for å være opplagt til en nervepirrende time hos kiropraktor. Nakken skal knekkes opp og jeg har på følelsen at det kommer til å bli et øyeblikk av tortur. Jaja! Håper dere har fått en FANTASTISK start på det nye året. Det ville jo være kjedelig å få en elendig 1. nyttårsdag!

Sweet dreams! Vi skrives igjen i morgen.. 

42 kommentarer
    1. Så herlig ! Jeg spiste også hjemmelaget hamburger i dag, rå godt ! Ser ut som dere har kost dere masse, ha en fortsatt fin kveld ;*

    2. Elsker Harry Potter <3
      Lest alle bøkene flere ganger og sett alle filmene både på kino og på tv og DVD.
      Nå fikk eg hele boksen til jul og siden min søster var hjemme fra London og ahr sydd noen av klærne i filmene så måtte vi se den første og de 3 siste for dem har hun ikkje sett. Joda den første,men vi ville se hvor små de var -nusselige 🙂
      Godt Nyttår <3

    3. Det så kjempe godt ut, nammmm!! Du må ha masse lykke til i morgen, håper det går fint, ha en fin kveld videre!

    4. Hjemmelagde burgere er jo såå godt!! Håper du hadde en fin nyttårsaft, og godt nyttår 🙂 Du er nydelig!

    5. Den klokka du hadde i et tidligere innlegg bestilte jeg faktisk til kjæresten min rett etter jeg hadde lest! Bare at den jeg bestilte hadde brunt lærband. Etter en litt misslykka jul, med bilulykke, splittede foreldre, og avlyste turer, fortjener han den, siden han alltid må ha nervene sine i spenn pågrunn av min ulykke! Han har vært så god mot meg, og tatt vare på meg. Så dette er min takk til han!
      Nå pakker jeg, fordi klokken fire i natt går flyet fra Oslo til Bardufoss!

    6. Sov du til klokken ett bare?? :O Jeg sov til tre jeg…Eneste jeg har gjort er å ligge som en breiflabb på sofaen, spise takeout og se på Dear John!
      Dritalei, for detta har vært “karrieren” min de siste tre (les: fire) siste årene. Nå har jeg en nyttårsplan med å bli den første Eurojackpot vinneren i 2014 😀 Haha.
      Her er det hvertfall ikke mangel på ambisjoner, foråsidetsånn :Dtihii 😀

    7. Den oppskriften må komme ut så fort som overhode mulig, de så goooode ut!! Ser ut som dere har det såå koselig 🙂

    8. Kiropraktor er ikke noe å grue seg til Marthe, knekkinga går veldig rakst og smertefritt, men lykke til, håper du blir helt bra igjen nå! For fremtiden kan jeg anbefale naprapat på det varmeste. jeg har selv hatt mye trøbbel med nakke, og gikk lenge til kiropraktor. Jeg var bra ett par dager, og så ble jeg stiv igjen. Naprapati går på både muskler og ledd, jeg pleier å beskrive det som en blanding mellom kiropraktikk og fyseoterapi, men de er også opplærte i å sette nåler. Behandlingsformen blir mer og mer utbredt i Norge, og er den mest utbredte i Sverige. Jeg gikk selv til naprapatlandslagets klinikk i kr.sand i fjor, da jeg bodde på de trakter, naprapaten som heter Andreas er sinnsykt dyktig, så spør etter han om du finner ut at det kan være intressant å prøve noe annet. (andreas er også rimelig OK og se på, bare nevner det)
      Godt smertefritt nyttår!

    9. fikk en siklig dårlig start her i huset. først ble motoren på bila ødelagt på nyttårs aften. Jeg har har lungebetennelse så jeg lå på sofan til mamma hele nyttårsaften, mens resten av familien koset seg.

    10. Åh det så godt ut 😀 jeg så også på Harry Potter og ildbegeret igår ^^ Blir liksom aldri lei Harry Potter 😛 hehe

    11. Så heldig du er. Jeg ligger i sykesenga med 13 brudd i kroppen (7 i høyre fot, 3 i venstre fot, 2 i ryggen og venstre arm).. Avsluttet året med å operere ryggen, og startet året med å se raketter fra sengekanten. Nå forbereder jeg meg bare på ny operasjon i beina + masse rehabilitering før jeg kan starte året mitt skikkelig.. kjedelig.. Flott å høre at det går bra med nakken din i allefall, og at du har fått en bra start på året <3 Lykke til med 2014, håper du fortsetter å blogge like bra som du har gjort i 2013!

    12. Rikke Tansøy Johansen: Hehe! Nei, jeg fikk ikke dratt i dag likevel, men jeg kan fortelle om besøket mitt etter at jeg har vært der i morgen. Det ble bare utsatt en dag 🙂

    13. Kari: Tusen takk for tilbakemeldingen din Kari. Jeg har gått rundt og gruet meg som bare det til denne kiropraktortimen. Hehe, jeg kan ikke forstå hvordan det ikke kan gjøre vondt å knekke det opp når det er så ubehagelig som det er fra før. -Men det er bare et øyeblikk så vil det forhåpentligvis bli som før igjen. 🙂 Naprapat har jeg fått anbefalt av utrolig mange så dette er noe jeg kommer til å dra til fast i ettertid. Jeg vil virkelig sørge for at jeg ikke får denne galskapen tilbake! <3 GODT NYTTÅR til deg også Kari.

    14. Jenny Raquel: Å <3 Den kommer han til å bli så glad for. Det er den som er min favoritt blant de Jonas har samlet opp 🙂 Snill du er med kjæresten din Jenny. <3

    15. Kiropraktor er ikke vondt i det hele tatt 🙂 Jeg går til kiropraktor 2 ganger i uken for å knekke opp nakke og rygg, og det er deilig! Det er gjort på 2 sekunder, og du føler deg så mye bedre etterpå. Det eneste som er litt ekkelt, er når nakken skal knekkes opp. Da hører du den ekle “knekk” lyden veldig godt, men det er langt ifra vondt. Jeg er 17 år og har verdens minste smerteterskel, haha. Lykke til! 🙂

    16. lene: Åh, herlighet! Stakkars! Du må bare ha MASSE god bedring og lykke til med neste operasjon. Huff, det høres forferdelig ut. For en trist måte å starte det nye året på! <3 Måtte du ha brukt opp alt av uhell for i år! Hehe. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg