Surprise, surprise!

  

Gjett om Jonas ble glad da hentelappen fra Daniel Wellington kom i posten. Det er et nytt år og for at min kjære fotograf skal få motivasjon til å knipse nye 10 000 bilder av meg, ordnet jeg ham en splitter ny DW klokke med et ekstra armbånd som overaskelsespresang. Vel.. Og litt fordi jeg klarte å knuse en av de to klokkene han hadde fra før av. Heh! Han har allerede to DW klokker i sort og brunt lær, men han har leenge siklet etter disse fargerike. Nå er han endelig eier av to varianter til! En klokke og en ekstra reim kom i posten slik at han bare kan skifte mellom fargene akkurat når han måtte ønske.

En reim koster bare 229 kroner, så har man en klokke fra før av så er det jo bare å kjøpe flere reimer! Så kan man gjøre som Jonas og bytte annen hver dag. Hihi! Min favoritt er reimen i blå og mørkerød. Fy søren så fin den er! Jeg lurer på om ikke jeg må klikke hjem en damemodell i nøyaktig samme variant. Og et par ekstra reimer såklart. DW klokkene er blitt så populære!

Har dere en bror, far eller kjæreste som fyller år i nærmeste fremtid så har jeg en gladnyhet å komme med! Bruker dere koden “martheborge” når dere handler DW klokker HER, så får dere 15% på hele kjøpet. Denne rabattkoden gjelder ut hele januar! Så vet dere det. Rabatten gjelder ikke bare på klokkene men også ekstra reimer så her kan dere gjøre noen fine kupp. 

           Jonas sin klokke er sponset 

30 kommentarer

Siste innlegg