Vibromuskulær behandling

Å dere tålmodige lesere <3 Tusen takk for alle tips og råd dere har lagt igjen både under forrige innlegg og på facebook. Dere er så gode. Jeg tenkte det var på tide med en aldri så liten oppdatering på formen. Klokken tre i natt forsto jeg at jeg bare kunne si farvel til søvnen. Disse nakkesmertene gir meg ikke så mye som et minutt pause så det var bare å sette seg i sofaen og komme gjennom natten ved å se på film etter film, spise godteri og vente. Da klokken slo fire ringte Jonas legevakten for meg, men der fikk jeg bare beskjed om å ta mer paracett og oppsøke kiropraktor. Fire timer senere ringte jeg til syv ulike helsesentre i og utenfor Kristiansand som tilbød både kiropraktor, naprapat, og akupunktur. Kun to av dem holdt åpent i romjulen og disse var så fullbooket at det ville være helt umulig å få hjelp i dag. Da jeg trodde alt håp var borte, oppdaget jeg at jeg hadde blitt tilbudt vibromuskulær behandling av en bekjent i Søgne. Dette takket jeg selvfølgelig ja til med det samme.

På veien dro vi også innom legevakten i håp om å i det minste få noe sterkere smertestillende. Det fikk jeg, og etter å ha fått en veldig behagelig behandling i tillegg håper jeg at den neste natten blir bedre enn den forrige. Noe nyttårsfeiring skal jeg ikke satse på, men nå er jeg kjempefornøyd bare med litt mer søvn og litt mindre smerter.

Tusen takk til Ilja som tilbudte seg å hjelpe meg midt i romjulen!
Det var vanvittig godt å bli knadd på, trykket og massert på de riktige stedene.

37 kommentarer
    1. Stakkars deg <3 Hørtes ikke noe godt ut. Trist at det ikke blir noe nyttårsfeiring på deg i morgen. Håper du får ei god natt søvn i natt da 🙂 Fortsatt masse god bedring søte deg <3

    2. Ånei! Stakkars lille deg, uff får vondt i magen bare av å se det første bilde. Er det ikke bare typisk at de skal skje noe rett før nyttårsaften! Åååh, håper det ble vertfall litt bedre etter behandling og at du får sove i natt 🙂 god bedring favoritten min <3

    3. Stakkars flotteste, fineste Marthe! 🙁 ønsker deg alt godt og at selv om feiringen uteblir i morgen, håper jeg du trer inn i det nye året smertefri! Tenk på deg selv og ikke stress med bloggingen, jeg kan ikke huske at du har hatt en eneste bloggpause, så slapp av, vi venter på deg <3 unn deg mye god mat, sofakos og tv-titting, så tenker vi alle på deg og håper du er frisk som en fisk snart! 🙂 klem!

    4. Hva gjør moren din siden vi aldri leser om henne lenger? Har du søsken utenom han i Thailand? 🙂 Jeg liker bloggen din <3 God bedring 🙂

    5. Huff.. Masse god bedring Marthe! <3 Blir det bare avslapping på deg og Jonas i morgen da? 🙂 Igjen masse god bedring! Og riktig godt nyttår til dere begge to (og alle lesere!) 🙂

    6. Jeg sliter med det samme, jeg har nå vært sånn i over 1mnd hver dag i strekk. Mitt beste tips er å ta det helt rolig og ikke overbelaste med noe som helst.., jeg har nå heldigvis begynt å bli bedre, å gleder meg til å starte på jobb igjen.

    7. Har tenkt på deg så masse i dag og lurt på om du fikk noe som helst hjelp.
      Nakkesmerter er forferdelige og kan dukke opp fra ingenting.
      Utrolig flott at du fikk hjelp av Ilja og krysser fingrene for at du blir helt frisk og klar for det Nye Året.
      Takk for Det Gamle kjære deg
      Klemmeting <3

    8. Hadde akuratt det samme for en måned siden! Måtte gå til kiropraktor to ganger i uken i ca en måned. Klarte ikke å bevege hodet til den ene siden, det var så utrolig vondt. Og første time hos kriopraktor var ikke akuratt det beste jeg har opplevd heller – tror jeg aldri har gråtet så mye!
      God bedring<3

    9. Har tenkt så på deg i dag, Marthe!!! Så godt å høre at du har fått hjelp!!! Så må du bare ta det med ro med bloggingen også-vi er her, vi, vet du. Det viktigste er nå at du blir frisk!!!
      Fikk meg en skikkelig smell selv i korsryggen i går, så her går det også i smertestillende, og au, ach, au. Vondt, kan nesten ikke bevege meg, så det blir en rolig nyttårsfeiring her også. Håper det går over av seg selv.
      FORTSATT GOD BEDRING, MARTHE!!! TENKER MASSE PÅ DEG<3

    10. Eva: Vet du hva. Du er bare alt for god. <3 Jeg må trekke på smilebåndene hver gang jeg finner navnet ditt i kommentarfeltet. Tusen takk! Jeg er på bedringens vei ihvertfall. Det er helt sikkert! 🙂 Håper du er på den samme veien. Hehe! Vi har jammen valgt feil tid å få ryggproblemer på 😀 Stoor klem!

    11. Ida M: Tusen takk! Åh, fysj. Den timen hos kiropraktor gruer jeg meg mer til enn noe annet. Den må være helt forferdelig! Huff. Håper du er blitt god igjen nå? <3

    12. cuskima: Åjoda, jeg klarer på mirakuløst vis alltid å få hjelp! Hehe. Tuusen takk selv Lin. Tusen takk for alle de gode ordene du har lagt igjen i løpet av 2013. De har vært gull verdt! Herlighet så mange oppmuntrende tilbakemeldinger du har gitt meg. Det er jeg så takknemlig for 🙂 Stooor klem, og godt nyttår! <3

    13. Lisa Marie: Tusen takk Lisa Marie! Planen var bare å være oss to i pysj med en koselig film på skjermen, men nå kjenner jeg meg såpass mye bedre at jeg tror jeg kan orke en større feiring likevel! 🙂 Riktig godt nyttår til deg også! 😀

    14. Thea: <3 Tusen takk Thea. Du er vel god du. 🙂 Jeg skal sove mye bedre i natt og våkne opp så frisk at jeg orker en ordentlig nyttårsfeiring likevel! Det håper jeg du også får i morgen. Kos deg en hau! 😀 Stor klem

    15. Katarina: Tusen takk Katarina. Jeg setter STOR pris på slike tilbakemeldinger. Det er så oppmuntrende! Jeg føler meg allerede mye bedre så dette går den riktige veien! 🙂 Håper du får en kjempefeiring i morgen. Det fortjener du også. <3

      GODT NYTTÅR! 🙂

    16. Åh du er vel skjønnest vel. Tilogmed når du er uvel blogger du og sier personlige og hyggelig ting til hver enkelt.
      Er ikkje så veldig rart at vi bryr oss om deg <3
      Er også derfor vi vet at når du tar litt tid til degselv er det fordi du trenger det 🙂
      Krysser fingrene for en super feiring i morgen for deg og Jonas eller med venner 🙂
      Her blir det stille middag med min søster siden vi ahr 3 hunder som ikkje nett elsker raketter.
      Blir deilig alikevel.
      Gleder meg alltid mer til 1 Nyttårsdag enn Nyttårsaften.
      Da begynner likssom alt ikkje sant?
      Bøtter med klemmeting <3

    17. Ja ,gjett om vi har…,men så sidissene seie: Det går jo øve…he,he…Nå er det Paracet og ibuxtid, og så får vi se om ikke lille Ole Lukkøye dukker opp snart for noen og enhver…
      Stor klem igjen;), og FORTSATT GOD BEDRING<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg