Gift from bubbleroom

Åå! Se hvilken nydelig julegave jeg har fått av bubblerom! Jonas sa den hadde dumpet ned i postkassen en av dagene jeg var i Stavanger. FOR en hyggelig overraskelse å komme hjem til! Nå er det ingen fare om nyttårskjolen ikke kommer frem til tirsdag. Her har jeg jo en fantastisk reserveløsning! Tusen takk til bubbleroom. Kjolen var i riktig størrelse og passet perfekt! 

I dag har jeg ikke fått gjort noe som helst fornuftig. Og jeg som hadde så store planer! Jeg skulle kjøre Jonas til andre siden av byen klokken ni om morgenen, unne meg litt solarium på veien hjem og starte rett på en effektiv lørdag. Jeg skulle blogge som en helt, stelle meg og dra av gårde på julefrokost med jentene. Vel… Den forbaskede boken jeg holder på med stjeler fra meg hele livet! Jeg er helt oppslukt av den! Jeg leste i bilen på vei til “andre siden av byen” for å slippe av Jonas, og da jeg egentlig skulle kjøre hjem igjen ble jeg i stedet sittende og lese i 2(!) timer til. Jeg klarte ikke å løsrive meg fra boken og ble rett og slett sittende fast på denne parkeringsplassen i to hele timer. Der røk de minuttene i solarium, den effektive bloggskrivingen og det frokostmåltidet foråsidetsånn. Da klokken slo 11.00 kjørte jeg endelig hjem, men det første jeg gjorde da jeg kom inn døren var å finne frem boken igjen. Så var jeg fortapt.. Jeg har lest helt til nå og det eneste jeg klarer å tenke på er disse karakterene som jeg så inderlig vil skal gifte seg og leve lykkelig i alle sine dager. Jeg er visst blitt fullstendig gal…

 

Så det var min travle morgen! Hva synes dere om kjolen? 
Dere kan få kjøpt den HER for 319 kroner! 

35 kommentarer

Siste innlegg