Antrekk – 261213

Tjo hei! Det er 2 juledag og jeg har flyttet stumpen min opp til farmor og farfars place! Farfar har stått som fotograf under dagens antrekks-shoot. Er han ikke flink? Jeg blir like positivt overrasket hver gang jeg blar meg gjennom bildemappen etter at farfar har stått som fotograf. Men er det noe jeg skal gjøre i nærmeste fremtid så er det å hive meg i et solarium. Jeg lyser opp hele nabolaget når jeg går ut for å knipse antrekksbilder så lettkledd som dette. Jeg har ikke kjent solen på kroppen siden jeg var i Singapore og da ble det slett ikke tid til soling. Det lukter sydenferie av januar 2014! Det skal være sikkert og visst.

Koser dere dere? Mange var vel i familieselskap i går? -Og kanskje til og med i dag? Det er ihvertfall jeg! Finstasen har fått kommet på og om tre timer står ribben på bordet. Mmm! Så godt det skal bli. Jeg har bare en dag igjen av juleferien i Stavanger så denne skal nytes til det fulle! I morgen drar jeg tilbake til Kristiansand igjen for å delta på julefrokost med jentene mine, feire nyttårsaften, ha litt kvalitetstid med Jonas, ooog bli kjent med mine nye ihpone 5s! Oh yes. Marthe har endelig fått seg iphone. Jonas kjøpte den til meg et par dager før jul og nå ligger den og venter på meg på posten i Kristiansand. Wuhuuu!


Skjørt fra Topshop, Kjole og blomsterkrans fra Bikbok, Cardigan fra Vero Moda,Sko fra Bershka



Ønsker mine kjære lesere en riktig fin 2. juledag!
Kanskje det er deres tur til å gå i pysj en hel dag nå?  

33 kommentarer

Siste innlegg