1 juledag – En hel dag i pysj

Check, check, check! “To do” listen for juleferien min er snart fullstendig avkrysset! Jeg har forspist meg på det ene og det andre, lest ut en bok, skrevet bokanmeldelse av den etterpå, begynt på en ny bok, gått en hel dag i pysj (julepysj til og med!), og nå sitter familien klare for å se film. Så fort jeg har fått oppdatert de fine leserne mine så snurrer vi “Oz the great and powerfull” i stuen her. Dette har vært en utrolig fin 1. juledag. Jeg har nesten følt at vi har kjørt julaften i reprise.. Minus gaveåpningen såklart! Noen av julegavene jeg fikk i går, får dere faktisk en sniktitt på allerede nå. Det nydelige puseteppet fikk jeg av svigers, pysj og oppskriftsboken “Det besta eg vett” fra bestemor og bestefar og de nydelige glassene til stearinlys fra lillesøsteren til Jonas. Jeg er så glad og fornøyd om dagen! Julen har bare vært for fantastisk i år. Nyttårsaften må jo bli en total katastrofe? Hehe, nei nå må du slutte Marthe. Det går faktisk ann å ha det bra uten at noe dumt skal skje deg senere. 

Sjekk den kosekroken jeg har ordnet meg da!
Fremdeles god jul alle sammen! Nyt ferien.

22 kommentarer

Siste innlegg