Gjør klar juleneglene

De stakkars neglene mine har ikke fått være i fred en dag etter at jeg fikk slutt på bitingen. Aller helst vil jeg bytte neglelakk hver eneste dag, men jeg ser jo at neglene tørker fullstendig ut av det. Egentlig skulle jeg hatt de fine hvite geleneglene nå, men jeg klarte å knekke en av dem og ettersom jeg ikke fant tid til å fikse opp i det før jul, rev jeg av alt sammen. Sikkert ingen lur idè, men jeg får komme meg til Anita igjen en dag før nyttårsaften og ordne meg et nytt design.

I mellomtiden skal jeg drepe neglene med tusen farger og litt klistereksperimentering. Hehe! Jeg har hørt mye om disse klisterne, men jeg har aldri prøvd dem selv. Vel, ikke før i dag. Det er lille julaften og jeg tenkte jeg skulle ordne meg superfine julenegler på egenhånd, men i samme sekund som neglene var lakket og alle klistrene var på, fant jeg ut at jeg heller ville ha dem røde. OMG. Så da var det av igjen, og på med noe rødt… La oss håpe at denne fargen får sitte i ihvertfall et døgn.

Slik gjør du:
1. Lakk neglene i den fargen du måtte ønske. Jeg valgte en fin sølvfarge i billigmerke Depend.
2. Klistre et og et klister på neglene, brett ned det klisteret som går utenfor neglen din og fil det av med en fil.

Klistrene kjøpte jeg på Skin Tonic for 99 kroner. Smykket på øverste bilde er fra Bikbok. 
Jeg kunne sikkert tatt meg bedre tid, men jeg synes likevel resultatet ble søtt jeg! 

19 kommentarer

Siste innlegg