Antrekk – 191213

Nå er jeg mest sannsynlig på jobb og der blir jeg helt til kvart over ni i kveld! Jonas og jeg var ute og knipset noen antrekksbilder til dere tidligere i dag så jeg kunne forhåndsskrive et innlegg. Kommentarsvaringen får jeg ikke gjort noe med før jeg kommer hjem, men det tar jeg igjen vet dere! Håper dere har det bra. Det har ihvertfall jeg. Det er fem dager igjen til jul, og tre dager til juleferien min! Eller juleferie og juleferie. Bloggen skal jo oppdateres like ofte som vanlig for det!

Hehe, heldigvis synes jeg bare det er en fryd. Jeg trenger min daglige dose gjennomlesning av gode og motiverende kommentarer. Noen ganger blir jeg faktisk sittende og tenke på hva jeg skal gjøre den dagen de slutter å tikke inn. 


Skjørt, sko og skjorte fra Zara, Blazer fra H&M, Klokke fra D&G

Jeg håper det blir en veldig god stund til!
Ønsker dere en fin torsdag så lenge. Tenk snart er det ferie!

40 kommentarer
    1. Du er så utrolig fin Marthe! Det er så gøy og motiverende og lese bloggen din, for du har et smil som smitter. Har jeg en litt dårlig dag, og kommer jeg inn på bloggen din begynner jeg bare å smile. Du er helig! Å Jonas er kjempeheldig som har deg.
      Jeg leser bloggen din hver dag, og det kommer jeg til å gjøre til den dagen du ikke skriver mer. Tusentakk for motivasjonen og inspirasjonen Marthe.

    2. Lena: Vi har ingen middagsplan her i hus. Vi spiser veldig sjeldent middag sammen ettersom vi jobber til helt forskjellige tider. Da blir det litt vanskelig å skulle ha en middagsplan. 🙂

    3. Trønderjenta,18: Å nå ble jeg glad! Tusen takk for en herlig tilbakemelding 🙂 Jeg blir supermotivert av å lese kommentarer som denne, så takk for at du la den igjen. 🙂 Kjempehyggelig å høre at du vil følge med til den dagen jeg skulle legge ned bloggen. Det blir forhåpentligvis lenge til 😀

    4. nydelige du! du er så inspirerende, marthe! blir alltid så glad av å titte innom bloggen din, og hver gang får jeg nye ideer og tanker om hva jeg skal gjøre. håper virkelig du holder ut med oss leserne dine gaanske lenge, og at du blogger i flere år til! <3

    5. Siden jeg er så dårlig til å kommentere, tenkte jeg at jeg skulle ta meg selv i skinnet og skrive en kommentar! Først og fremst fordi du inspirerer, og jeg blir liksom så glad av å gå innpå bloggen din! Og for det andre, du er så smilende, blid, snill, flink, og en haug med andre ting (listen er lang!) Jeg vil bare fortelle at du er så utrolig flink med bloggen din, og din blogg er den desidert kjekkeste bloggen jeg stikker innom hver dag. Jeg gleder meg liksom litt til å komme innom for å se hva du har bedrevet, eller de tipsene du kommer med. For å ikke å glemme hva du å Jonas gjør for hverandre. Dere er et utrolig godt eksempel på hvordan en kan ta vare på hverandre, kjæreste eller venner, med bare noen små enkle ting. Du kommer med så mange gode tips, tips som har vært til hjelp for mange. For at jeg ikke skal oppta en hel side med bare en kommentar, så vil jeg hvertfall ønske deg en riktig gledelig jul, og ønsker deg det beste! Kos deg! 🙂

    6. Herregud, så flott du er! Du er nok favoritten min av alle toppbloggerne, ENDELIG en jente som er seg selv, naturlig men flott! Heia deg! Håper du får tatt deg en pust i bakken nå i disse juletider. Juleklem fra meg!

    7. Hei jeg ville bare legge igjen en liten kommentar. Jeg synes du er herlig og synes du er helt fantastisk for du har liksom kontakt med leserne dine. Deg er jo disse toppbloggerne som ikke akkurat bryr seg om leserne sine og jeg synes du er helt motsatt av det. Men kort sagt du er helt herlig stå på:-)

    8. Erica: Hei Erica! Åå så glad jeg blir for tilbakemeldinger som denne. Tusen takk for gode ord. Klart jeg bryr meg om dere. Hadde det ikke vært for dere så ville jeg ikke hatt denne bloggen! 🙂 Er det noen jeg skal være takknemlig for så er det dere lesere. <3

    9. Lene Marielle: Åh, tusen tusen takk for en kjempeoppmuntring Lene Marielle. Denne kommentaren var så hyggelig at jeg måtte lese den to ganger. <3 Så snill du er som tok deg tid til å legge igjen så mange gode ord. Det gleder og motiverer meg en hau å lese at du blir inspirert og glad av å lese blogginnleggene mine. Tusen takk for kommentaren og ønske om en gledelig jul! Jeg ønsker deg og dine akkurat det samme! 🙂 GOD JUL! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg