Et skap for GreenGate

God formiddag! Jeg skulle egentlig komme med et “Mitt 2013 – DEL 2” innlegg denne torsdagen, men da jeg hadde bladd meg gjennom 10 000 bilder i tre timer og enda ikke var halvveis, innså jeg at jeg må ta innlegget over to dager. Ellers rekker jeg ikke å oppdatere dere mer enn en gang før jobb. Dere får få denne lange, men fine oppsummeringen i morgen i stedet! 

Til tross for at Jonas og jeg har alt annet enn dårlig skapplass i den nye leiligheten, stjal vi med oss et nydelig lite skap fra bestemor og bestefar i går. Jeg er så lei av at det fine GreenGate serviset vårt ligger skjult i kjøkkenets hjørneskap. Vi får jo aldri brukt det når det ligger slik! Heldigvis for meg så ville bestemor ikke lengre ha sitt nesten nyinnkjøpte hvite skap med glassdører. Hihi! Nå har jeg plassert det midt på den ledige kjøkkenbenken, og her skal alt av GreenGate plasseres i tiden fremover. Arh, hadde jeg bare hatt juleserviset nå i desember! Jeg lette etter det i Stavanger, men de er utsolgt over alt.

Er det ikke nydelig? Tusen takk til alt for snille besteforeldre!

16 kommentarer

Siste innlegg