Meg, deg og vi to!

Åå for en fin kveld vi har fått så langt. Og bedre skal den bli! Den er heldigvis på langt nær over enda. Jonas kom rett over åtte, helt uvitende om hva jeg hadde stelt i stand.. Jeg dekket stuegulvet i dyner, puter, saueskinnstepper, og roseblader, lagde pizza som en sen middag, og la en lapp midt oppi det hele med noen søte ord på. Gjett om gutten ble glad? Haha, han gliste fra øre til øre da han kom inn døren, løp bort til meg og ga meg et stort smask før han kjeftet på den røde leppestiften. Hoho, nå har jeg fått klar beskjed om å vaske bort sminken.. Jonas foretrekker både lepper og kinn all natural. -Og det skal han få!

Pizzaen nøt vi til en litt for spennende siste omgang i håndball, og nå tenkte jeg å koke oss to kopper kakao mens Jonas finner frem julefilmen “The family stone”. Jeg har allerede sett den en gang i år, men jeg ser den gjerne tre ganger til!

Sjekk GIGANTnissefar til høyre her da.. Vi får aldri for mange nisser i hus!

Nå får vi det jammen ikke mer romantisk!
Håper dere også har hatt en fin kveld..

38 kommentarer
    1. Jeg har ihvertfall kjærest. Vært sammen i 10 år,men å ha det så fint sammen som dere tilsynelatende har,det kan jeg nok bare drømme om. Mannen min er en ordentlig manne-mann. Jeg skulle ønske han var buttelitt mere romantisk og villig til å dra på seg ei pysjbukse og ta en date på stuegulvet sånn som dere gjør. Så herlig!

    2. Så koselig 😀 Får endelig kjæresten min hjem fra militæret i morgen, og da blir det julefilmer og kos hele jula!

    3. fantastisk at noen finner noe å kritisere her-wow må jammen ha for mye tid til rådighet eller være blottet for romantikk og se innlegget for hva det er verdt.
      Marthe og Jonas, de søteste kjærestene på blogg.no hahaha
      flinke dere er å finne på fine ting sammen <3<3<3

    4. Så fantastisk koselig, Marthe! Veldig romantisk, dere er såå flinke til å finne på ting med hverandre, og glede hverandre i en ellers vanlig hverdag! 😀

    5. Aslaug: Arh, så kjedelig! Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det er å ha en annerledes samboer. Hva er det som er så galt med å sitte på tre dyner, kose seg med hjemmelaget pizza og en julefilm? Hvorfor vil ikke alle mannfolk det? Hehe! <3

    6. Daniella: Ja det er så vitkig å ta vare på hverandre og kanskje overraske med små, hyggelige ting en gang i blant. 🙂 Ikke for ofte, men av og til! 🙂

    7. cuskima: Hehe, det er noen som kan det! 🙂 Du er god 😀 I morgen er det du som legger dynene på stuegulvet og inviterer mannen på romantisk julekveld. 😀

    8. åå som dere inspirerer! Må bli litt mer romantisk med kjæresten, men blir neppe like flinke som dere er. Jeg lurer på hvor dere har kjøpt sofaen deres og jeg?:-) har verdens hardeste sofa og deres så dødsmyk og god ut :):)

    9. haha Marthe eg syne g ser han, neidu, her er det mr Spinning for all the money, han er så flink med dietten sin og kiloene sklir av sier treneren og legen ,men med all syklingen komemr muskler og vondter foreløpig så han er stiv som en stokk hahaha
      Men vi skal henge opp noe lys i vinduene når eg kommer hjem og han skal lage middag, for eg jobber sent og han er ferdig tidlig 🙂
      Litt deilig det også. Så har vi fri i 3 dager sammen så vi får gjort alt klart før han drar hjem til foreldrene og står på ski og trener og er med den delen av familien i år i julen.
      Det passer fint for min søster kommer hjem til jul -for første gang på 10 år <3<3<3<3<3

    10. cuskima: Nei så bra. Herlighet, så flink han er! Da er det godt du ikke frister han med alle usunne oppskrifter som blir lagt ut her på bloggen 😀 Dere får ha en romantisk kveld med sen middag og opphenging av lys i vinduet dere. Hehe, eller er mannen for stiv så får du henge opp lysene og han lage middag 🙂

    11. hahahaha blir nok det sistnevnte og SÅ må han sjekke at de henger rett hahahaha 🙂
      Nei når han er reist kommer min søster og da skal vi bake tenker eg ,kanskje noen av dine oppskrifter???? Gleder meg veldig. Hun ønsket deg bakedag i gave 🙂
      og ja han er SUPERFLINK faktisk
      ha en super kveld :)))

    12. Jeg må bare rose deg for hvor inspirerende du er! Jeg finner alltid noe å glede meg over når jeg går inn på bloggen din. Det er variert og men treffer allikevel alltid spot on, i hvertfall for meg 🙂 Må også få si at du er veldig nydelig, og stilen din er så fin! Beundrer hvordan du alltid klarer å lyse opp dagen til meg og garantert en hel del andre. Du er veldig heldig som har klart alt dette, med blogg og hvor fint du og Jonas har det, og alt! Du gir veldig mye inspirasjon til hvordan man kan få det fint med kjæresten i en hektisk hverdag, så jeg må si meg utrolig takknemlig for at du vil dele så mye av privatlivet ditt med oss lesere. Det er beundringsverdig. Du er beundringsverdig! Lots of love fra en som aldri kommer til å slutte å lese bloggen din <3

    13. Nora: Åh, tusen tusen takk for en kjempeflott kommentar Nora. Så god du er som har tatt deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Det setter jeg uendelig stor pris på. Det er bare en fryd å dele livet mitt med dere lesere når responsen er som dette. Det ville nok vært annerledes om det motsatte var tilfelle, men jeg tror virkelig jeg er en av de absolutt heldigste toppbloggerne på den fronten. Det er så sjeldent jeg leser en uhyggelig kommentar og det er jeg så glad for! 🙂 Tusen takk for en kjempeoppmuntring Nora! <3

    14. cuskima: Åå så koselig! 🙂 Ja det skulle ikke være mangel på oppskrifter å ta ifra nå ihvertfall 😀 Da må du bare gi henne en uforglemmelig bakedag! Kose dere en hau 😀 Kanskje lage noen sukkerfrie kaker også så mannen kan få smake når han kommer hjem. Hehe!

    15. han er ikkje så veldig på kaker egentlig, hans problem er sauser og kjøtt og hauger med alt, og smågodterier og spise super sent hahahaha, men EG elsker sånne småkakegreier, spesielt serenekaker, berlinakranser mmmmmmm
      fant noen kule oppskrifter på micro karameller og microknekk på en blogg eg leser så det tenkte eg å prøve også-tok bare noen minutter vistnok !!!!
      ha en super fredag Marthe
      klemmeting

    16. Du er en fantastisk blogger, og er veldig inspirerende. Du er også en av de få bloggene jeg kan gå inn på flere ganger om dagen, og som da alltid har skrevet et nytt innlegg 🙂 God jul 🙂

    17. Akkurat dette innlegget hjalp meg ut av vinterdepresjonen. Utrolig befriende! Man må nesten gjøre det mørke triste til noe koselig! Og btw, jeg har sett The Family Stone minst 7 ganger allerede.. Haha, love it!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg