Antrekk – 181213

Og da var vi tilbake i Kristiansand igjen! Jonas har gått ut for noen ærend og kommer ikke hjem igjen før i åttetiden så jeg tenkte jeg skulle overraske han med noe hyggelig! Kanskje jeg skulle flytte stuebordet inn på kjøkkenet, dekke stuegulvet i dyner og tepper, finne frem en julefilm, lage noe godt og tenne litt lys? Rekker jeg det på halvannen time? Ja det gjør jeg!

Mihi, nå skal kjæresteparet kose seg! Har dere noen tips til noe mer romantisk, og enkelt jeg kan finne på på denne korte tiden så legg gjerne igjen et forslag i kommentarfeltet. Jeg skal holde meg oppdatert mens jeg løper rundt og steller i stand for oss her! Jeg skal selvfølgelig også knipse bilder fra kvelden til dere så vi skrives igjen litt senere.


Skjorte, hatt og cardigan fra Bikbok, Briller fra Gina Tricot, Bukser fra New Yorker, Sko fra Charles & Keith

Nå fikk dere en smakebit på dagens reiseantrekk også!
Det er jammen lenge siden jeg har tatt i bruk hatten! Hva synes dere?

20 kommentarer

Siste innlegg