En vellykket familiemiddag

Ah, jeg får aldri publisert dette innlegget. Jeg var så dum å starte på det samtidig som finalen i robinsonssekspedisjonen begynte og nå kan jeg jo ikke bevege øynene fra tv skjermen. Jeg har hoiet og heiet og herjet som bare det her i stuen fordi jeg så veldig gjerne ville at Karl skulle stikke av med seieren.. Men, men. Man kan ikke alltid få det som man vil!

Over til det dette innlegget egentlig skulle handle om! Marthe og Jonas sin aller første familiemiddag er overstått, og jeg må si meg riktig så fornøyd! Mormor Karla kom med godteri, mini marshmallows og luksuskakao til oss, og svigermor kom med både blomster, tørkede, salte mandler, og hjemmelaget riskrem! Ja.. Vi jukset litt. Og godt var det, for jeg tror jammen vi hadde nok med ribbemiddagen. Hoho, det gikk heldigvis godt med både kjøtt og svor. Svigermor måtte hjelpe litt til med sistnevnte, men middagen kom på bordet til slutt og alle ble gode og mette. Det er jeg veldig lettet og glad for! 


Nå begynner snart neste finale! Vi er vel ikke de eneste som skal finne ut hvem som vinner farmen 2013? Jeg synes alle deltakerne er like verdige, men jeg holder likevel en knapp på Magnus. Bare fordi han er så mann! Han har jobbet så godt under alle ukesoppdrag og sørger alltid for at storbonden får kniven sin. Det liker jeg! 

Dagens forrett besto av et flakslodd til hver av oss!
Spenningen smakte veldig godt, men noe gevinst ble det ikke i dag.

32 kommentarer
    1. Åh så bra det ble en vellykket famile middag 😀 Du er flink <3 Gikk glipp av Robinson finalen -.- men men tar den igjen på tv3play en dag jeg får tid 🙂 Nå sitter jeg klar å venter på Farmen finalen 😀 Vet ikke hvem jeg håper vinner jeg 😛 Blir spennende uanseett 🙂 Ha en fortsatt fin kveld og kos deg med farmen 😀

    2. Så koselig! Og så kreativt og flott med flakslodd, TENK deg den stemningen dersom noen hadde vunnet en mill, hehe 🙂 Heiet på Carl selv… For spennende! Han blir nå sett på som en vinner uansett, tenker jeg 🙂
      (Var forrestsen på møte med Singapore-folket Kristina og du reiste med her om dagen! Håper å få reist dit selv – det dere beskrev derfra virket iallfall helt fantastisk :))

    3. supermarie: Ja DET ville vært stemning det. Hehe 😀 Ja, Carl vant for flere uker siden han i mine øyne. Han har jo blitt rene superhelten etter oppholdet sitt på øya.

      Nei så spennende! Å, jeg krysser fingrene for at du får reist og opplevd Singapore du også for den reisen jeg hadde der var magisk.. Nei, ubeskrivelig! <3

    4. Ingelin Rystad: Oi, huff! Da har jeg røpt finalen delvis.. Hehe, det var ikke særlig gjennomtenkt. 😀 Jaja, jeg har ikke sagt hvem som vinner ihvertfall. 🙂 Tusen takk Ingelin. Du må også ha en strålende søndagskveld. 🙂

    5. Turid: Å det vet jeg ikke dessverre, men det skal jeg jammen spørre om. Begge deler smaker helt nydelig så det skulle jeg gjerne kjøpt mer av når jeg går tom selv. 🙂

    6. Ble jo Morten som vant og desverre ikkje Magnus, men han fikk jo dame pga Farmen så han vant jo litt <3<3<3
      Nydelig bord, kjekt dere hadde en fantastisk kveld 🙂

    7. Må bare kommentere å si at det er så fint at du alltid er så positiv og glad i innleggene dine! Det er så deilig å stikke innom bloggen din når jeg reiser og ikke er hjemme på lange stunder. Glad jeg ble tipset om bloggen din. Får et positivt og fint inblikk i kjønne kristiansand, og du er jo så vakker og fin:)

    8. Det høres ut som om dere koste dere masse 🙂
      Gikk du forresten for antrekk nr.1 til familiemiddagen? Den passet deg kjempe godt, eller ihvertfall så mye som bildene viser av toppen 😉
      Jeg synes at du er så snill og god! Jeg har følgt/lest bloggen din i over ett år, og du er en fantastisk person! Du er familievennlig, snill, gavmild, hyggelig, kreativ og kjempe pen<3 Jonas er veldig heldig som har deg, og det er familien din også !
      Ikke nok med alt dette er du en kjempe flink blogger. Du tar nesten aldri ^bloggpauser^ og det gjør bloggen din mye bedre! i tillegg har du kjekke og interessante innlegg! Håper at du forsetter å blogge i lang lang tid 😀

    9. hei og hopp: Å tusen takk for en kjempefin tilbakemelding og en herlig oppmuntring! Jeg blir så glad for slike kommentarer 🙂 Ingenting som motiverer mer enn disse! Jeg gikk faktisk med antrekk nr.1 på familiemiddagen ja! 🙂 Så det kom i bruk det også til slutt 😀 Håper du følger meg i lange stunder fremover. Setter stor pris på lesere som deg. 🙂

    10. Hva slags kake serverte du? Se kjempegod ut! Har du bakt den selv, i såfall kan du dele oppskriften på bloggen. ?? Takk for svar!!!

    11. Anonym: Det var en oreo iskake fra frysedisken på dagligvaren : D Hehe, jeg var nok ikke så flink denne gang, men neste gang får jeg bake noe og legge ut oppskriften på bloggen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg