Vi har pyntet juletre!

 

 

Første adventslys er tent og Jonas og jeg har pyntet juletre. Jeg har åpnet første luke i sjokoladekalenderen min, slukt skokoladebiten hel og pakket inn litt flere julegaver. Nå snurrer “Bride for Christmas” på tven her. Absolutt en film jeg vil anbefale dere å se nå i juletider. Ah, jeg tror aldri julestemningen min har vært så sterk i begynnelsen av desember.

Vi har ikke engang fått snø enda, og jeg er i ekstase. Jeg lurer på hvordan dette skal gå. Snart kan vi bare kalle bloggen “Marthes juleblogg”. Heh! Jeg skal prøve å roe meg litt ned, men det er ikke så lett når vi er to som er like glade i julen. 

 
 

Se så fin stuen vår ble med et DIGERT pyntet tre! 

Christmas, i love you! Måtte du vare evig i år.

40 kommentarer
    1. Ikke ro ned på juleinnleggene ! Det er så utrolig koselig å gå innom bloggen din å se alle de fine juleinnleggene dine! Har ikke hatt skikkelig julestemning på flere år og iår har jeg nesten ikke klart å vente på at desember skulle komme. Blogginnleggene dine hjelper enda mere på julefølelsen og gjør ventetiden til julaften litt mer utholdlig! 😀

    2. ÅH, jeg vil også pynte juletre!! 😀 Har (u)heldigvis plastikk tre, så det kan jo stå fremme hele desember 😀 noe jeg tror det må, så må nok opp snart, jeg har nemlig praksis + dans HVER DAG fra 9 desember:D hoho! og du, ikke kutt ned på juleinnleggene – jeg elsker de!:D

    3. Åh så fint det ble 😀 Gleder meg masse til jeg å skal begynne å pynte jule treet ^^ Blir så koselig, er no helt spesielt med jula <3

    4. For et fint julehjem dere har 🙂 Her venter vi med all pyntinga før det nærmer seg julaften… Noe adventspynt er alikevel kommet fram 🙂

    5. Oj, det var tidlig å pynte juletreet! spessielt å sette ut gavene.. vi pynter bitte lille julaften og legger ned gavene tidlig på selve julaften..
      men men, alle har forskjellige tradisjoner, så veldig koselig ut:)

    6. lurte på en ting. Jeg har tenkt til å gjøre noe litt ekstra for venninnene mine til jul. I steden for å bare kjøpe noe, pakke det inn og klistre på en lapp, så har tenkt å gjøre noe litt ekstra spesielt. Tenkte å scrappe et kort med en søt hilsen og lage noen søte poser å ha gavene i. Så har jeg jo kikket litt på nettet, men finner absolutt ingen skikkelige step by step oppskrifter. Men har jo funnet noen eksempler på google, så tenker vell egentlig om jeg ikke finner noe step by step så får jeg bare finne på noe selv og se om det blir bra.
      Men så tenkte jeg jo at du er så glad i dette med å lage sånne ting, om dette kunne ha vært en ide til ditt neste DIY prosjekt? Vise hvordan du kan lage dine helt spesielle julegaver? Med gaveposer og julekort? Eller noe helt annet for den saks skyld !

    7. Så fint det ble! Du er så utrolig flink og inspirerende dame!
      Hvor har du kjøpt det juletreet? Er det kunstig eller ekte tre? Og hvor mye koster det?kunne tenkt meg et som ikke drysser sånn 🙂 håper på er svar <3

    8. Maiken: Tusen takk! Så utrolig hyggelig å høre. <3 Vi kjøpte treet på Plantasjen for 550 kroner. Skikkelig stort og kraftig så jeg håper det holder i i hvert fall en liten stund! 🙂

    9. love: Oi så smart! Det kommer venninnene dine til å bli kjempeglade for. Jeg skal absolutt se hva jeg får til. Hjemmelagde julegaver hadde jeg allerede planlagt å skrive litt om nå i desember, men kort og gaveposer kan også være spennende 😀 Takk for tips!

    10. Lisa Marie: Kanskje vi også burde ha investert i et plastikktre. Hehe! Så slipper vi å kjøpe to juletre hvert år. 😀 Så hyggelig å høre at du liker juleinnleggene. Jeg har heldigvis ikke hørt noen klage enda! Hehe. Du må ha masse lykke til med en hektisk desember. You can do it 😀

    11. så fint tre,og ikke minst at dere har juleglede i huset! jeg synes det er herlig å lese juleinnlegg, så ikke stopp med det! 😀 aldri fortidlig med juletre vel, det gir en ekstra stemning! 😀

    12. Hei, Marthe! Du har en utrolig flott blogg og jeg beundrer deg virkelig ! Og derfor vil jeg bare spør deg om du har noen tips til hva jeg kan ønske meg til jul i år ? Jeg har virkelig ikke aning på hva jeg skal svare når folk kommer å spør hva jeg ønsker meg til jul så om du kunne lagt et tips til noen fine julegaver man kan ønske seg? Og nr 2, så hadde det vært kjæmpe greit om du kunne samlet alle DIY prosjektene dine i en kategori på bloggen sånn at de er lette å finne.
      Stå på, du er fantastisk!

    13. Haha, vet det er sykt teit å spørre om, men kan ikke la være: Hvorfor går du så ofte uten bukser? Flere bilder av deg på bloggen der du bare sitter i en stor genser. Brr, ser kaldt ut!! Du har smell vakre bein, så skjønner jo at du vil vise de frem, men likevel så syns jeg det er litt rart at du går rundt bukseløs!

    14. Så utrolig flott! Jeg håper på å få et tre i hus i løpet av uken så jeg kan få pyntet det, selv om jeg skal tilbringe julen hjemme i Norge med familien og ikke her i London. Men det er jo så koselig å ha uansett 🙂

    15. Vakkert juletre:) Her pyntes det også lille julaften, men tror det er mye forskjellige tradisjoner på akkurat det! Likte advendtslysene dine også, men den blonde tingen, tar den ikke fyr? 🙂

    16. Her i huset blir nokk ikke juletreet pyntet før lillejulaften, men alle har forskjellige tradisjoner. Det ble kjempefint! Og dere har utrolig mye fin julepynt! Elsker alle juleinnleggene dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg