Skjemt bort for en dag

God kveld! Jeg kom akkurat inn døren fra en magisk kveld på Auds sørlandssenteret. Vi var totalt tre bloggere som fikk servert champagne og jordbær før vi ble tatt med på et av behandlingsrommene for en ansiktsbehandling med EmerginC Scientific organics produkter. Dette merket var helt nytt for meg, men jeg fikk med hele settet hjem så jeg kan ikke vente med å få testet det ut i noen uker. Etter en alt for god ansiktsbehandling ble vi sendt videre til makeup hvor jeg fikk testet en rekke Eva Garden produkter. Jeg ble så fornøyd! Fy søren. Jeg satte meg i makeupstolen og et kvarter senere hadde jeg den råeste festsminken!

Lilla øyenskygge, lilla eyeliner, en helt ny farge på leppene og en helt ny foundation. Gud hjelpe meg så gøy det er å bli sminket og dullet med. Jeg fikk også med alle sminkeproduktene som ble brukt på meg hjem, så nå er jeg spent på om jeg får dette til selv da! Jeg skal ihvertfall gjøre så godt jeg kan og komme med et sminkeinnlegg til dere i nærmeste fremtid.

 
 

Stor takk til Auds hudpleie og Blivakker som har skjemt meg fullstendig bort i kveld!

27 kommentarer

Siste innlegg