Jeg har fått lugg!

 

Jeg har fått lugg! Ihvertfall for en dag. Hehehe. Det ser jo litt ekte ut eller hva synes dere? Kledde jeg det? Jeg synes jeg ser ut som en asiater! Ikke at det er noe feil med det. Kan godt være asiater med blå øyne jeg.. Hvis noen lurer så har jeg bare dratt frem det fremste håret, samlet det og brettet det opp i to før jeg festet det hele med en spenne på toppen av hodet. Det var bare for moro skyld.

Jeg synes alltid det er morsomt å teste ut forskjellige frisyrer, men denne wannabeluggen ga meg liksom ingen aha opplevelse. Det blir nok ingen klipp på meg i nærmeste fremtid. Jeg har eksperimentert nok for en periode fremover. Dessuten så liker jeg å ha litt panne!

Asian Borge is on her way to the asian restaurant for her romantic date!

49 kommentarer

Siste innlegg