Klesskapet – Etter klessalget

   

God kveld! Jeg fikk bare litt lyst til å vise dere klesskapet mitt nå etter klessalget. Før 23 november lå halvparten av klærene mine i esker og andre halvdel i klesskapet. Ikke bare opphengt på kleshengere men også slengt inn på buksehengerne. Ser dere hvor tomt det er nå eller? Jeg har jo ikke klær mer! Ikke engang skapet er fylt opp. Hoho, det er et befriende syn. Gud. Hvem skulle tro at jeg kom til å skrive det. Nå skal alle rom holdes ryddig fremover! Det får bli mitt lille nyttårsforsett. Klær skal aldri mer forville seg inn på stuegulvet og rene klær behøver ikke lengre å danne fjell på badromsgulvet. Nå er det slutt på den alt for ekstreme shoppingen!

Jeg må vel klare å leve med dette en stund?
Jeg håper det for fy søren så deilig det er å ha litt rom igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg