Lag en Nelly ønskeliste og vinn den!

Det høres ut som en grei deal eller hva? Nå har Nelly en herlig julekampanje hvor man kan lage seg sin en ønskeliste, sende den inn og bli med i trekningen om å vinne den! Jeg har gjort det selv jeg denne søndagen. Hvorfor ikke? Handler man på Nelly så kan man vel like godt klikke på den lille presenten og sende inn ønskelisten i håp om å vinne den! *Fingers crossed* 

Les nøyaktig hvordan du lager ønskelisten og deltar i trekningen HER. Er det noen av dere som behøver litt idèer til julegaver, glitrende julekjoler og nyttårstrender så vil jeg anbefale dere å ta en titt HER. Nelly har en egen “Christmas in Paris” inspirasjonsside med både julegavetips, Nellys julemusikk, tips til den perfekte julekjolen og nyttårstrender. Kanskje det kan være til hjelp for noen av dere? Det er ikke alltid like enkelt å finne inspirasjon på aboslutt alle fronter. Spesielt ikke nå i julen hvor alt skal skje på en gang!

 
 
 
 
 

Fra og med i morgen kommer Nelly også til å kjøre paljettfest! Da kan dere finne et stort utvalg paljettkjoler, sko, bukser, overdeler, ja til og med undertøy på 20%! En veldig fin kampanje for dere som enda er på utkikk etter nyttårskjolen. Noen paljettvarer ligger ute allerede nå, men titter dere HER i morgen så vil dere finne mange lekre potensielle nyttårskjoler! Ellers kan dere finne flere andre fine festkjoler på 20% HER. Denne Lovely Lace kampanjen varer ut morgendagen så nå har dere faktisk to gode muligheter til å få unnagjort noen festkupp.


Håper dere finner noe dere liker! 

     

       Annonse
14 kommentarer
    1. Kan du lage ett innlegg om sko også?
      Det er ikke bare julekjolen så må på plass, men også de perfekte skoene 🙂
      Det er absolutt finest med litt hæler til kjolen, men hva med å komme med tips til sko som ikke har 20cm høy hæl og sko som de fleste kan komme seg framover på? 🙂
      Jeg hadde vertfall satt pris på et slikt innlegg 🙂

    2. OMG hva skjedde i dag? Etter krangling med DHL, emailer fra Ecco i Sverige, hun i Sverige på ferie og ute av kontoret i 2 uker etterlysning på mail som ble sendt til flere av de på hennes mailliste dandadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa DHL skulle levere her mellom 11 og 16 og 1609 ringte eg og sa at hallo -eg har ikkje rikket meg av flekket eller tatt en telefon eller noe av det eg skulle i dag fordi eg har ventet på pakke. 1650 kom DHL på døren med beskjed om at skulle eg bruke dem i fremtiden måtte eg huske å oppgi telefonnummeret mitt.
      Eh javel sa eg men eg har ikkje for vane og gjøre det på en blogg og visste ikkje at det skulle sendes med DHL. nei men måtte jo tenke meg om når eg bare bestilte ting så måtte de kunne få levert og at pakken har lagt lenge og ventet på meg.
      Ja, men dere har jo ikkje giddet å gi beskjed til avsender heller. Da kom det mumle mumle
      Anyway eg går rundt i mine flinkende nye lekre sko <3<3<3<3 -selvom det da er masse snø ute og eg ikkje kan bruke dem før til våren hahaha
      Klemmting og tusen takk Marthe
      Lin;))

    3. mye fint. Kommer godt med nå som det snart er ball tid. Vet du foresten om det er kjolebutikker i kristiansand?

    4. Utrolig fine kjoler.
      Jeg tenkte jeg ville tipse deg om Floyd (norsk klesbutikk) med tanke på kjolene du har valgt, de har endel kjoler i likhet med disse 🙂
      Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg