Welcome to my suite

 

Åå nå er jeg så lettet og glad. Klessalget gikk bra, det aller meste av klær ble solgt og det som var igjen ble gitt til frelsesarmeen. Jeg knipset masse bilder og Kristina Andersen har filmet slik at vi kan få lagt ut en liten videoblogg til dere etterhvert! Håper den faller i smak. Jeg tenkte å skrive et fint, lite innlegg, takke alle som kom og vise mange bilder fra dagen i morgen, men akkurat nå må jeg bare kaste meg rundt før jeg får 10 jenter på besøk i suiten min. Jonas har fått beskjed om å forlate redet så fort vi har spist romantisk middag. Hihi, da er det nemlig jentene sin tur til å kose seg. Min venninnegjeng skal spleises med Kristina sin venninnegjeng og det tror jeg blir en FANTASTISK liten blanding! Jeg lovet dere noen bilder av dette palasset, og her kommer de! Hotellet jeg bor på heter Clarion Hotel Ernst. Interiøret her er helt vilt! Resepsjonen består av diskokuler, svære lysekroner, lyskastere, glitter og sølv. Rommet mitt har to etasjer, består av to bad, balkong, stue, gang og bar. Hallo i luken? Jeg føler jeg er tilbake på pressevisit i et av de lekreste hotellene i Singapore! Forskjellen er bare at denne gang får jeg overnatte. Hihi, Ingen som hører meg klage nå.

 
 

Er det rart jeg er fornøyd? Stor takk til Ernst hotell!
Kos dere masse i kveld jenter! Det skal vi..
 

27 kommentarer
    1. Grattis med vel gjennomført salg 🙂
      Ernst er et vakkert hotell Resepsjonen er helt nydelig. Skal absolutt tilbake dit engang og sove igjen 🙂 Min bror jobber ofte i dyreparken om sommeren så da er vi på besøk. Ene gangen sov vi på lekre Ernst
      KOSE DERE I KVELD
      🙂
      Lin

    2. Å, så herlig! Skjønner godt at du har kost deg her ja 🙂 Kos deg masse videre i kveld med romantisk middag og jentebesøk! Det blir sikkert veldig koselig 🙂

    3. For et nydelig hotellrom må jeg si 🙂
      Skulle ønske jeg kunne kommet på klessalget deres, elsker både stilen din og Kristina sin. Bor et stykke vekke, så det hadde vert litt vanskelig!
      kos dere masse masse i kveld, blir sikker veldig gøy 🙂

    4. For et deilig hotellrom!! kunne gjerne tenke meg en tur dit! 😉
      Ville forresten også anbefale deg en liten tur i oliviashus, var der idag og tenkte på deg heheh. på slottet, siden du også bor i krsand :-))
      kos deg!

    5. Nei, er det mulig?! Jeg reiser til USA i morgen, men føler meg nesen sjalu. Heheh. Skulle forøvrig ønsket at jeg var på klessalget deres.. God helg, Marthe!
      Sandra/reisedagboka.net

    6. Herlighet så fint det var! Men har jeg gått glipp av noe, er det noen spesiell grunn til at du er der? 🙂

    7. Fikk dessverre ikke kommet meg på klessalget allikevel:( så det du skrev under her om å skjerpe deg med shoppingen, håper ikke du gjør det for da blir det flere klessalg;)
      Utrolig fin hotellsuite!:D

    8. Er det et hotell eller erndet en leilighet? Haha, så vakker! 💖 ville gjerne bodd der, men bor dessverre ikke i Oslo, hahah✨ Kos deg masse masse masse Marthe 🌸

    9. Linn: Nei det er ingen spesiell grunn. Jeg har bare fått låne den i helgen for å feire med jentene på lørdag og ha litt kvalitetstid med Jonas på fredagskvelden 🙂 Herlig å bo et sted så nærme klessalget også. 🙂

    10. ~Lin: Ah, da vet du jo alt om hvor fint det er her 🙂 Du må unne deg en helg i denne suiten også en gang i fremtiden. Det er virkelig helt majestetisk. Føler meg som den prinsessen! 😀 Tusen takk Lin. Jeg håper du fikk en fin kveld selv. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg