Ukens leserspørsmål

Good kveld! Nå sitter jeg på toget tilbake til Kristiansand. Ikke akkurat under disse omstendigheter men.. Jeg er bare så glad i dette bilde. Det frembringer gode minner fra da Cathrine og jeg kastet oss på vår aller første utenlandsreise sammen. Jeg har hatt noen fantastiske dager sammen med familien i Stavanger, og jeg må ærlig innrømme at jeg savner dem allerede. Jeg har fått tidenes julestemning av å se de første snøfnuggene falle så nå skal jeg rett hjem og kjøpe juletre. Neida, jeg skal vente 10 dager til, men 1 desember skal frøkna pynte tre!

Jeg merker jeg er i skrivehumør denne onsdagskvelden, men jeg skal ikke drepe dere med tekst av den grunn. Jeg har bare lyst til å fortelle dere om bloggens nyeste påfunn! Hver uke fremover kommer jeg til å trekke frem et, to eller tre leserspørsmål som jeg vil besvare utfyllende med bilder i et eget innlegg. Det er mange som har spurt om jeg ikke kan få til dette og nå tenkte jeg å ihvertfall prøve og se hvordan det blir mottatt! Har dere noen spørsmål på lur enten de er overfladiske eller personlige så sleng dem igjen under i kommentarfeltet her. Jeg kommer til å finne tilbake til dette innlegget hver uke, helt til jeg er tom for spørsmål så nå må dere peise på!

Nå er jeg spent på om dere har noen gode spørsmål til meg? 

102 kommentarer
    1. Lurer også på dette med moren din. Før var hun på bloggen hele tiden, nå ser vi aldri noe til henne 🙂 Dere kjøpte jo den leiligheten sammen, før du flyttet ut sammen med Jonas..

    2. Kan du ha et nytt innlegg om det og tørre og ha sin egen stil? Eller tørre og være seg selv?
      Leserspørsmålet kan da være: har du noen tips hvordan man kan tørre og være seg selv?
      Hvorfor har du så sjeldent videoer?

    3. -Kan du ha et eget innlegg om familien din? Om søskene dine, moren din og faren din?
      -Kan du ha en videoblogg hvor du snakker? hehe er så nyskjerrig på hvordan dialekten din er!? Er selv fra stavanger!
      -Kan du ha en sminkevideo? Du sminker deg så utrolig fint!!
      Syntes du er en stor inspirasjon! Både i personligheten og utseende!<3

    4. Videoblogg kommer til helgen dere! Kristina og jeg kommer til å filme forberedelsene før salget og vi kommer til å filme selve dagen også! 😀 Wihuu, bare å glede seg. <3

    5. Tror mange lurer på om du fortsatt har kontakt med moren din, om du har mindre kontakt og sånn… hvis du ikke vil si masse om hvorfor så kanskje du ihvertfall kunne si om dere har kontakt elr ei <3
      digger bloggen din, og dette med ukens leserspørsmål tror jeg kommer til å bli veldig bra mottat!!

    6. Hvor skal du og Jonas feire jul?? ^^
      Var du flink på skolen?
      Har du hadd mange jobber?
      Hvor mange bestevenner har du??

    7. Syns du er så flink med spørsmål og å legge ut inspirerende ting hele tiden , har ingen spørsmål egentlig vil bare si heia deg <3<3<3
      Ellers er det jo morsomt å lese om hva andre spør om 🙂

    8. Kan du plis lage en sminke video?! Hva slags sminke merker liker du best? Hva slags kles butikker liker du mest å handle hos ? Kan du skrive alle landene som du har vært i? He he det var kanske litt mange spørsmål men.. ps; digger bloggen din ♡♡

    9. Jeg har lest bloggen din i noen år nå, også den tiden du blogget med kristineab. Det er bare en ting jeg aldri fikk med meg, hva skjedde med dere? Husker jeg leste ett innlegg hvor du skrev kristine hadde sagt du måtte slette alle innleggene du hadde skrevet på den bloggen og at du var veldig irritert pga det (som jeg skjønner godt)
      Heier på deg! Du virker så god, håper det blir noe av med dette ukens lesespørsmål opplegget:-)

    10. Hei:) kan du lage et eget innlegg som handler om deg? Fødselsdato, hvor du kommer fra, hvilken dialekt du snakker, naturlig hårfarge osv.

    11. Jeg lurer på en del ang extensions jeg. spesielt tape-extensions. du har jo brukt det selv, hadde vært gøy å høre din personlig mening om hvordan du likte det. hva er bra og ikke med tape. og hvilke merker du anbefaler 🙂
      Også hadde det vært gøy om du hadde hatt videoblogger litt oftere. og f.eks en sminkevideo eller noe. du er jo så flink når det gjelder sånt synes jeg 🙂

    12. Jeg bare lurer på hvordan du har blitt en slik fantastisk person? Hvordan var du som liten, og hvordan har oppveksten din vært? 🙂 Lurer også på hvordan du egentlig er, føler du at du får vist hvordan du er gjennom bloggen?
      Du er best, og selv om jeg ikke kjenner deg har jeg blitt utrolig glad i deg!
      Klem

    13. Hvorfor spiser dere bare hos foreldrene til Jonas og ikke lengre hos din mor? Du skrev om henne tidligere, eller hele tiden når du startet å blogge, men så bare forsvant hun helt fra bloggen. Hører bare at du skriver om disse “fantastiske” svigerforeldrene dine. Har sett at flere har spurt, men at du bare overser kommentarene,kan du nå svare for deg nå?

    14. Leser bloggen din så og si hver dag:) finner ofte inspirasjon til antrekk og bloggen får meg i godt humør:) jeg lurer egentlig bare på hvilken dialekt du snakker?:)

    15. Jeg husker at du skrev på bloggen for en stund siden at du aldri ler, og at du sjelden har latterkrampe.(tar jeg helt feil her?) Er dette noe som har endret seg over tiden? :

    16. Hvordan er forholdet mellom deg og moren din?
      Hvor høy er du?
      Hvordan har du det fortiden?
      Hva tenker du om silikon?
      Vil bare si at du er en utrolig flink blogger, det at du har fått flere lesere i det siste er velfortjent, for du er virkelig en av de beste til å blogge. Er ikke mange som har flere innlegg hver dag, alle like gjennomførte og spennende! Heier på deg!

    17. Heii:)) hvor mye veier du og hvor høy er du? Du har så fin kropp! Og hva gjør du får å få den kroppen? Kan du legge ut en hel dag eller noe alt du spiser? 😊😊 veldig morsomt å se påå! 🙂 kleem

    18. Planen din var jo å studere dette året, men på grunn av mye uflaks og en tabbe ble det ikke helt slik.(synes synd på deg og er lei meg på dine vegner av det)
      Har du tenkt å søke på nytt for å se om du kommer inn neste år og begynne på studie da?
      Hva er egentlig fremtidsplanene dine? Vil du ha barn, når og hvor mange? Hvordan ser du på giftermål?

    19. Det å være en så positiv og glad person som det du er, er det ikke ofte man ser! Selvom du så klart har dine dårlige dager hvor du er sur og grinete så klarer du likevel å skrive et godt innlegg som sprer glede og positiv energi til alle oss lesere.
      Så spørsmålet mitt er hvordan klarer du det og hvordan har du blitt sånn?
      Er det noen spesielle (ikke for personlige) hendelser som har skjedd så du derfor ser og lever livet på den måten du gjør?
      Du er virkelig til å beundre! Og etter hvordan jeg oppfatter deg ved å lese bloggen din hver dag de siste to årene så har jeg ihvertfall oppfattet deg som en sånn person man gjerne selv skulle ønske man var, en sånn person som sprer glede til andre og gjør andre godt.

    20. Tenker du aldri negativt? Jeg elsker bloggen din, synes absolutt den er av en de beste på topplisten. Men noen ganger skulle jeg ønske du kunne være litt negativ også, misforstå meg rett, mener selvfølgelig ikke at du skal være negativ bare for å være negativ. Men poenget er at alle har jo dager hvor ikke alt er en dans på roser, sånn er det bare, men på bloggen din er det som om du konstant svever på en liten sky. Det ville virkelig vært prikken over ien på bloggen din, om du en sjelden gang kunne inrømt at også du har en dårlig dag og gjort deg enda mer “ekte”. Håper du skjønner hva jeg mener og at det absoultt ikke er noe negativt ment 🙂

    21. Det er flere bloggere som skriver alvorlige innlegg, om personlege tanker osv.
      Kan du begynne me d? 😊☺️
      Ellers har jeg ett spørsmål : 〰 hvordan takler du negative kommentarer ?💖💕💗💓💞

    22. Hei❤️
      Jeg lurte på om du kanskje kunne ha et eget innlegg om hvordan det er på Vero Moda?😊 har alltid hatt lyst til å dra der du jobber og møte deg!!! Men jeg bor så langt unna😢 Om hva du spiser i pausen, kollegaer osv. 😊
      Hilsen en daglig leser som elsker deg og bloggen din!😊❤️

    23. Elsker bloggen din, Marte! Jeg blir nesten småirritert på at du ikke er nr.1.
      Men, jo, jeg lurer på hvorfor du kunne tenkt deg å studere rettsvitenskap? Husker såvidt du nevnte det før du søkte på studier. Jeg er klar over at du har begynt på noe annet nå, men hvorfor tenkte du litt på rettsvitenskap først? 🙂

    24. Jeg lurer også på det samme som anonym. Du har på en måte blitt en av de “perfekte” og framstiller alt som dans på roser. Er det slik livet ditt virkelig er? Jeg føler vi lesere kjenner deg ikke fordi du skriver så og si aldri personlige innlegg (unntaket er forholdet ditt). Misforstå meg rett, det er jo BRA å være positiv, men i denne verden vi lever i, er et perfekt liv umulig. Bloggen var morsomt å lese før, men nå virker det litt for falsk og perfekt.

    25. Hei!
      Veldig fine kjoler, men kan du kanskje lage et innlegg med kjoler til de som har litt mer former og ikke er komfortable i tettsittende kjoler?

    26. – Kan du skrive et innlegg om hva du tenker om fremtiden? Altså hva du vil jobbe som eller utdanne deg som. Har du tenkt til å gå på skolen? Hva er dine planer fremover?

    27. Bleier du og ta sol?
      Kan du svare på video med venninna di sitt kamera eller snart lage ein video?
      Kva er din naturlige hårfarge?
      Har du lyst på barn, kva kjønn?

    28. Kan du uten å bli for personlig skrive om din mor? Har ikke nevnt henne siden du flyttet inn med Jonas?

    29. Er faren din fra Thailand eller bare bor han der?
      Er broren din i Thailand din hel-bror eller halvbror? bor han der fast?
      Har du et dårlig forhold med din mor?

    30. Som sagt før, så lurer jeg veldig på kontakten din med familien. Vet at din far bor i Thailand og at du derfor ikke har mulighet til å treffe han så ofte, men hva med din mor? Mener å huske du hadde mye mer kontakt med hun før, enn hva du har nå? Er veldig nysgjerrig, men skjønner om det er for personlig til å skrive noe om.. Stå på videre Marthe, du er Norges beste blogger – uten tvil!

    31. Fantastisk blogg Marthe! Men har ikke fulgt deg så lenge, så jeg lurer på om du har silikon,eller om du er så heldig å ha fin størrelse på puppene dine selvom du er tynn?

    32. Har du noe kontakt med moren din egentlig, siden du skriver alltid at du er hos svigerforeldrene dine, men aldri om din egen mor.

    33. Hva er ditt absolutt favoritt anntrekk?
      Hvordan har du det?
      Hvordan går det sålangt med shoppestoppen?

    34. Først må jeg si at jeg elsker bloggen din! Den er så bra og du blogger så bra. Du er veldig pen og virker som en herlig person. Men det er noen ting jeg lurer på. Jeg synes jeg husker du sa du flytta fra Stavanger for åtte år siden. Da var du jo 13 år og begynte på ungdomsskolen. Flytta du og familien din til Kristiansand og så har foreldrene dine flytta tilbake til Stavanger etterpå? For de bor jo i Stavanger nå?

    35. Hei! Jeg lurte bare på hvordan du har det for tiden. Du virker alltid så glad og fornøyd med livet, stemmer det :)?

    36. Hva er det første du tenker når du våkner om morgenen?
      Når du kommer inn i en butikk, hvilke plagg er det som alltid fenger deg og som du mest sannsynlig ender med å kjøpe?
      Tror du at du blogger om 5 år? (Jeg håper nemlig at du aldri slutter! ;))

    37. Heihei 🙂 Først vil jeg si at jeg er stor fan av bloggen din! Syntes det er inspirerende og kult å lese at du klarer å formulere selv den minst hyggelige situasjon til å bli et positivt innlegg! Men jeg har et spørsmål som jeg har tenkt på veldig lenge!
      Før så delte jo du blogg med Kristina, men så hadde dere denne strømpebuksekrangelen deres, jeg bare lurte på om dere har ordnet opp i det og om dere prater noe sammen nå? Er dere fortsatt sure på hverandre, hva skjer om dere møter på hverandre da? Dere bor jo i samme byen så kan ikke være sjeldent dere sees…

    38. Hei❤️
      Jeg lurte på om du kanskje kunne ha et innlegg om pc’en din?😊 så at du brukte en pc hos Annika☺️ Var det din?
      vil du investere i Mac, eller er du fornøyd med den du har?😊 er det bra redigeringsprogrammer på den?
      Hilsen en stooooor fan!!❤️

    39. Hei Marthe!:)
      Jeg har et spørsmål ang. dyrevern/dyr og ditt syn på dette.
      Når du snabefaler sminke/klær på bloggen, tenker du over at du kan være med på å påvirke dyremishandling på en positiv eller negativ måte? med tanke på at du har en nokså stor påvirkningskraft.
      Marie Juliussen

    40. Når du må levere Bella tilbake til eieren sin, vil du da ha ny hund? I så fall hvilken rase, og hvorfor den rasen?

    41. Du er jo så opptatt av mote, klær og styling. Men jeg lurer hva er 3 ting du aldri vil ha i garderoben din?

    42. Hei 🙂 Jeg lurte på om du kunne vise oss bilder eller video fra leiligheten og vise hvordan dere dekorerer den i desember. Syns dere har det så fint. Blir alltid så inspirert. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg