Bloggere på frokostdate

God formiddag! Jeg kom akkurat hjem fra en herlig frokostdate med Kristina. Jeg vil rett og slett dø av latter når jeg er med den dama der. Det er vanskelig å finne den perfekte beskrivelsen for henne, men helskjønn er ihvertfall et ord å starte med. Vi var Herliglands aller første gjester da vi trasket inn 10.30 i dag. Lurer på hva servitørene tenker når vi bruker 30 minutter av besøket vårt på å ta bilder av maten. Vi hadde ikke engang rukket å smake på den da servitøren etter 10 minutter kom bort og spurte om alt smakte bra. Sånn er det å være blogger! Ingenting er flaut. Ihvertfall ikke når vi er to. Til og med toalettet blir dokumentert hvis det bare er fancy nok.

Jeg koste meg ihjel med en skål blåskjell, mens Kristina nøt en deilig porsjon salat. Det ble mye skravling på oss, mye latter, og litt planlegging av noe som dere skal få mer greie på senere i kveld! Hihi, jeg er så spent. Nå er det heldigvis bare en dag til jeg ser frøken Andersen igjen. I morgen er det nemlig klart for en ny date, og endelig skal Kristina få komme på besøk til oss! Lille Milo blir også med. Han så Bellas lille annonse på bloggen i går og var VELDIG interessert i en dobbeldate. Det må jo bli bra!

Blåskjell til frokost. Dette blir en god dag!

23 kommentarer

Siste innlegg